Ga naar inhoud

alternatief voor css?


Aanbevolen berichten

Vraagje: Ik wil een plaatje helemaal links onder in een frame plaatsen. Ik heb hiervoor nu css voor gebruikt, maar dit werkt niet goed onder netscape. Weet er iemand een oplossing? Als je niet helemaal begrijpt wat ik bedoel kijk maar op www.bierkens.tk en klik gastenboek aan. (natuurlijk wel met netscape). Verdere opbouwende kritiek is natuurlijk ook welkom! Grz Gert-Jan
Link naar reactie
maak in de frame en tabel aan en in die tabel weer een tabel... kies dan zet deze laatste links onderaan met de volgende code: [code:1:8f7cc2dff1]<td align="left" valign="bottom"> [/code:1:8f7cc2dff1] je kan het ook met layers doen maar die verschuiven naargelang de resolutie van het scherm...
Link naar reactie
Kan volgens mij alleen een probleem zijn bij een oude versie van Netscape (4). CSS wordt nl. volledig door Netscape 6 ondersteund. PS. Zwart lettertype niet gebruiken op deze blauwe achtergrond. Slecht leesbaar. Geldt ook voor lichtblauw lettertype onderaan het gastenboek. Waarom trouwens allemaal verschillende lettertypes/grootte?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...