Ga naar inhoud

Site check


Aanbevolen berichten

[quote:68a9878fa2="swiers"]bij mij stond alles er direct... [/quote:68a9878fa2] Hmmm, dan heb je meer geluk dan ik! Ik krijg 2 foutmeldingen.... Ook de link van "Word de pagina niet correct weergegeven? Klik dan hier" werkt niet. PS. Pas ook ff die link in je post aan. Je bent de "p" van http vergeten... OK, de link staat ook in de post van teacher, maar staat toch slordig...
Link naar reactie
er zijn nogal wat fouten op je pagina ik ben er al 3 tegen gekomen. 1) Runtime fout Regel 68 fout deze eigenschap of methode wordt niet ondersteund door dit object. 2) Runtime fout regel 18 fout deze eigenschap of methode wordt niet ondersteund door dit object. 3) Regel 13 fout toegang geweigert. zijn er nog veel meer, vooral als je op die buttons klikt krijg je allemaal errors. Over die kleuren. die donkerrode achtergrond zou ik niet combineren met zwarte letters. dus, een ander achtergrond want die is zeer moeilijk te combineren met een lettertype(kleur) Dan deze link werkt niet. Word deze pagina niet correct weergegeven? Klik dan hier
Link naar reactie
ok here goes... de tekst op de flash-knoppen --> eerste menu: zoek stevig lettertype en geef het 9 punt. ook de knoppen dichter bij elkaar zetten. kies een zachte achtergrond voor je menu -> geen zwart zoek ook voor de site zelf een leuke achtergrond, een zeer licht raster bv. bij het wallpaper menu vind ik het overbodig om knoppen te gerbuiken, ja kan bv gewoon de links achter elkaar zetten. in de stijl van auto en moto | auto en moto 2 | etc... | etc... de wallpapers zelfs, zou ik de thumbs nog iets kleiner maken. gebruik bv express thumbnail creator. die zet alles om naar thumbs en geeft er een mooie stijl aan zet alles in tabel linkt het etc. dit ook voor de flash-filmpjes. probeer zoveel mogelijk dezelfde stijl te houden in je site...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...