anoniem Geplaatst: 30 juni 2002 Delen Geplaatst: 30 juni 2002 Kan iemand effe kijken of mijn website ook snel laad met een langzame verbinding. En wat vinden jullie van het design laat het me weten zodat ik het kan veranderen. Het kan zijn dat sommige dingen nog niet helemaal werken. http://backgrounds.tk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2002 ik krijg niets te zein Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 30 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 30 juni 2002 try this: http://wallpapers4all.freewebspace.com Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2002 Backgrounds zou moeten werken hoor en eventueel kan je www.backgrounds.tk gebruiken, maar het is mogelijk dat tk tijdelijk uit ligt want ze hebben wel eens vaker last van storingen. Mocht tk niet werken ga dan naar htt://wallpapers4all.freewebspace.com Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2002 krijg geen filmpje te zien en pagina is best wel traag (ik heb kabel!!) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2002 bij mij stond alles er direct... t zijn maar een hoop buttons en comics sans ms vind ik niet zo'n goeie keus... kleuren vloeken een beetje een de buttons passen niet echt vind ik.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2002 [quote:68a9878fa2="swiers"]bij mij stond alles er direct... [/quote:68a9878fa2] Hmmm, dan heb je meer geluk dan ik! Ik krijg 2 foutmeldingen.... Ook de link van "Word de pagina niet correct weergegeven? Klik dan hier" werkt niet. PS. Pas ook ff die link in je post aan. Je bent de "p" van http vergeten... OK, de link staat ook in de post van teacher, maar staat toch slordig... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 juli 2002 De link werkt weer! :) maar wat voor kleuren (combinaties) zouden jullie aanbevelen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2002 er zijn nogal wat fouten op je pagina ik ben er al 3 tegen gekomen. 1) Runtime fout Regel 68 fout deze eigenschap of methode wordt niet ondersteund door dit object. 2) Runtime fout regel 18 fout deze eigenschap of methode wordt niet ondersteund door dit object. 3) Regel 13 fout toegang geweigert. zijn er nog veel meer, vooral als je op die buttons klikt krijg je allemaal errors. Over die kleuren. die donkerrode achtergrond zou ik niet combineren met zwarte letters. dus, een ander achtergrond want die is zeer moeilijk te combineren met een lettertype(kleur) Dan deze link werkt niet. Word deze pagina niet correct weergegeven? Klik dan hier Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2002 Buttons links zijn volgens mij standaard dreamweaver dingetjes irri flash filmpje in top frame Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 2 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2002 Zelf heb ik van die runtime errors geen last en die link werkt overigens weer sinds vanochtend. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2002 Ik krijg ook nog steeds van die errors (regel 69 en regel 14), maar heb ontdekt dat ik die alleen krijg als ik de intro oversla door direct naar de homepage te gaan... (onderaan de intro op de link "klik hier om direct door te gaan...") Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juli 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 juli 2002 ok here goes... de tekst op de flash-knoppen --> eerste menu: zoek stevig lettertype en geef het 9 punt. ook de knoppen dichter bij elkaar zetten. kies een zachte achtergrond voor je menu -> geen zwart zoek ook voor de site zelf een leuke achtergrond, een zeer licht raster bv. bij het wallpaper menu vind ik het overbodig om knoppen te gerbuiken, ja kan bv gewoon de links achter elkaar zetten. in de stijl van auto en moto | auto en moto 2 | etc... | etc... de wallpapers zelfs, zou ik de thumbs nog iets kleiner maken. gebruik bv express thumbnail creator. die zet alles om naar thumbs en geeft er een mooie stijl aan zet alles in tabel linkt het etc. dit ook voor de flash-filmpjes. probeer zoveel mogelijk dezelfde stijl te houden in je site... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen