Ga naar inhoud

onderbreking in pagina


Aanbevolen berichten

Via Excell heb ik een htm pagina aangemaakt. Deze word bij het oproepen in de explorer in een paar stappen op het scherm geplaatst. Dat is op zich niet zo erg, maar waar er zo een onderbreking is, worden er twee regels boven elkaar geschreven wat onleesbare tekst tot gevolg geeft. Zo een pagina is te zien op http://users.skynet.be/hengelen/hengelvrienden/leden/paginas/klas_kampioenschap.htm Graag had ik geweten wat deze onderbreking veroorzaakt.
Link naar reactie
Vroeger lukte me dat ook met de F5 toets. Maar in het weekend heb ik de pagina verhuisd, en als ik nu F5 druk, word de oorspronkelijke frame-pagina getoond. Maar ook op een afzonderlijke pagina lijkt het alsof de pagina steeds van de server gehaald word. Vroeger had ik de indruk indien de pagina uit het cash kwam dit probleem niet voor te hebben.
Link naar reactie
Die 3 woorden staan oorspronkelijk in Excel rechts uitgelijnd, blijkbaar word dit ook niet omgezet. Dat zou ik nog kunnen oplossen op een andere manier. Waar ik vooral mee verveeld zit is het feit van de onderbreking in de opbouw. Uit de commentaren blijkt dat niet iedereen daar last van heeft. Ik bekijk de pagina met internet Explorer 6.0 onder Windows XP. Zou daar soms de oorzaak te vinden zijn van het probleem dat sommigen toch hebben (zie screendump in een hoger bericht)?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...