Ga naar inhoud

Wat is een betere design? En weet je een oplossing?


Aanbevolen berichten

Hey, Ik heb sinds een maandje een website met veel onderwerpen erop. Die onderwerpen heb ik links in een menuutje gezet en als je daar dan op een van de onderwerpen klikte opende er zich in het rechter frame nog een ander frame. Wat ik nu gedaan heb, is die dingen in een soort van dropdownmenuutje gezet, alleen het probleem daarbij is dat het menuutje dat dan uitklapt niet over het frame valt, zodat je of de helft horizontaal niet kan zien of de helft verticaal niet kan zien. De enige bedenkbare oplossing was voor mij dus om gewoon steeds te kopieeren/plakken in elk html bestandje, maar als ik dus wat wil verandereb, moet ik dat in elk html bestandje doen. Weet iemand een oplossing hiervoor? (ik heb het liefst dat het menuutje naar links uitklapt en over het frame heenvalt) En nog een vraag is wat jullie beter vinden, het menuutje links en dan dat er steeds een extra frame opent, of zo'n uitklap menu. Het menu dat links staat kan je hier vinden: http://www.siteofdarkness.com het menu dat uitklapt kan je hier vinden: http://www.siteofdarkness.com/english (je kan bij die laatste alleen nog maar naar pictures en pictures/fantasy, omdat ik de site in het engels nog moet maken en het dus handig is om te weten hoe ik dat het beste kan doen). Alvast bedankt, Remco P.S. Let niet te veel op de onderwerpen, want ik denk niet dat mensen van een computerforum dit nou echt interessant vinden. :wink:
Link naar reactie
[quote:b55441662b="Boei"]Ik zou in jouw geval geen frames gebruiken en dan inderdaad zoon uitklapmenu. Is duidelijker en ook minder werk...[/quote:b55441662b] Nou zo'n uitklap is op den duur veel meer werk, omdat ik dan telkens in alle html bestandjes de code moet aanpassen als ik wat in het menu heb aangepast.
Link naar reactie
[quote:cb8b34dc3b="Remco318"][quote:cb8b34dc3b="Boei"]Ik zou in jouw geval geen frames gebruiken en dan inderdaad zoon uitklapmenu. Is duidelijker en ook minder werk...[/quote:cb8b34dc3b] Nou zo'n uitklap is op den duur veel meer werk, omdat ik dan telkens in alle html bestandjes de code moet aanpassen als ik wat in het menu heb aangepast.[/quote:cb8b34dc3b] Zet die code dan in een apart bestand en verwijs dan in elk html-bestand naar dat "codebestandje"...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...