Ga naar inhoud

Problemen met layer


Aanbevolen berichten

Ik ben nu voor een project van school bezig met een site over een fietsenfabriek. Deze kun je [url=http://www.lynxpolis.nl/BI-Cycle/]HIER[/url] vinden. Nu heb ik het volgende probleem. Als je linksboven kijkt in het middelste frame, dan zie je daar het logo. Als je naar beneden scrollt dan gaat de tekst over dat logo heen. Dat wil ik dus niet. Ik heb al zitten prutsen met layers, maar dat wil niet echt lukken. Iemand ideeën?
Link naar reactie
Zo op het eerste gezicht lijkt het mij de beste om de achtergrondgif van het mainframe te knippen en het bovenste gedeelte van de gif bij het topframe te plakken. Topframe wordt dan natuurlijk wat groter, maar dat lijkt me geen bezwaar aangezien de tekst en tabellen in het mainframe toch pas onder het fietswiel beginnen (bijna althans). Succes, H
Link naar reactie
Volgens mij heb je in de bovenste twee frames 2 achtergronden met daarin de delen van het logo. Wat je nu volgens mij het beste kan doen is van het middelste frame het stukje logo apart als plaatje nemen (met een transparante achtergrond) in een layer zetten en dan met Z-index de layer boven de andere dingen positioneren. [offtopic] mooie site trouwens [/offtopic]
Link naar reactie
[quote:5525037dff="Dummetje"]Wat je nu volgens mij het beste kan doen is van het middelste frame het stukje logo apart als plaatje nemen (met een transparante achtergrond) in een layer zetten en dan met Z-index de layer boven de andere dingen positioneren. [/quote:5525037dff] Dan scrollt het logo-gifje toch mee met de rest? Dat lijkt me niet de bedoeling. Of zie ik dat verkeerd?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...