Ga naar inhoud

Bekijk even mijn site deel 2


Aanbevolen berichten

Dank zij jullie opmerkingen vorige keer (ik heb niet zo goed kunnen slapen daardoor) heb ik de site opnieuw gemaakt (een deel toch) Ik zou jullie vriendelijk willen vragen om nog eens te kijken zo leer ik heel wat bij van mijn fouten (en dat is toch de bedoeling he) 8) Ik heb nu css gebruikt voor de lettergrootte maar wel nog steeds gewerkt (denk ik toch) met die absolute positionering (een mens kan niet alles ineens leren he) ik heb ook een andere menuindeling gebruikt die denk ik overzichtelijker is Ik moet wel zeggen dat ik het een stuk netter vind zo Graag jullie mening O ja de site is nog steeds :[url]http://www.belgium-music.info/[/url] :wink:
Link naar reactie
dit gaat de goede kant op. als je belgian music info (bovenaan) op een regel zet, met een kader er om heen ofzo, dan ziet dat er al beter uit. Denk dus ook aan een zgn "tree menu"; nu veranderd de navigatie op elke pagina. Ook het mail-form kan je beter "in" de site opnemen. waarom gebruik je geen frames? t.
Link naar reactie
Inderdaad beter dan de eerste. Ik denk dat je toch eerst moet proberen te snappen wat absolute positionering inhoudt en wat layers zijn. Met layers kun je zaken over elkaar heen weergeven. Maar op jouw site zie ik het nut daarvan niet in. Dus de z-index aangeven is niet nodig. Met absolute positionering geef je in een <div> op de pixel nauwkeurig aan waar je een element wilt hebben (left:10; top: 20px). Dat kun je hier goed gebruiken. Als je toch gebruik maakt van een css-bestand, waarom zet je dan niet alles in dat bestand. Maakt het geheel overzichtelijker. Waarom trouwens twee href's naar het css-bestand? [code:1:e9590519ce] <link rel="stylesheet" href="titel.css" type="text/css"> <link rel="stylesheet" href="data/titel.css" type="text/css">[/code:1:e9590519ce] Ik zou ook een frame-pje gebruiken. Gewoon doorgaan, succes
Link naar reactie
Bedankt het is dus al beter das toch al iets Eventjes nog wat vragen van een leek over jullie antwoorden 1 : Dilbert wat bedoel je met de tekst die door elkaar loopt en een logo daar werk ik nog aan ik moet trouwens alles nog wel wat opfleuren 2 : Teacher voor die mail form die heb ik express in een appart scherm laten openen dan na het verzenden kun je die gewoon sluiten en ben je terug waar je daarvoor was en over frames had ik wel eens gehoord dat niet elke browser ermee overweg kon dus heb ik dat daarom niet gebruikt 3 : Henkz ik moet inderdaad nog leren wat al die termen percies inhouden maar al doende leert men he voor die 2 href's moet ik inderdaad er nog 1 verwijderen ik had eerst het css bestand indezelde map geplaatst als de rest maar daarna heb ik dit verhuisd naar de data map groetjes
Link naar reactie
1. Dit is wat we bedoelen met de tekst die door elkaar heenloopt: plaatje geknipt 2. Ik weet dat je het mail-venster kunt sluiten, maar het komt nogal knullig over. Doe er iets aan dus. En elke browser (van de afgelopen 6 jaar ofzo) kan met frames overweg; gebruik het dus; het zou voor jouw site een stuk schelen. you've got a long way to go.... t.
Link naar reactie
[quote:c9933ce9dd="teacher"]1. Dit is wat we bedoelen met de tekst die door elkaar heenloopt: 2. Ik weet dat je het mail-venster kunt sluiten, maar het komt nogal knullig over. Doe er iets aan dus. En elke browser (van de afgelopen 6 jaar ofzo) kan met frames overweg; gebruik het dus; het zou voor jouw site een stuk schelen. you've got a long way to go.... t.[/quote:c9933ce9dd] Ik snap niet zo goed hoe jullie aan dat scherm komen met die titel in dat lettertype het lettertype dat ik gebruikte was mistral AV en niet het lettertype dat julie zien en met die frames dat zoek ik nog even uit
Link naar reactie
Zo ik heb de site nog maar eens aangepast ik hoop dat hij telkens beter word Ik krijg zelfs al reactie van Nederlandse groepen om hierop te verschijnen dus dat loopt wel goed Ik heb nu frames gebruikt en standaard lettertypes ik hoop dat het in de smaak valt Verfraaien van de site gebeurd later nog wel eens nu moet ik eerst nog een hoop artiesten ingeven Groetjes :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...