Ga naar inhoud

Probleem met Swish-banner


Aanbevolen berichten

Ik heb in Swish een banner gemaakt voor op een site, alleen doet zich er een probleem voor. Er moeten in het begin 5 fotootjes infaden, maar nadat elk fotootje is ingefaded(?), verschuiven ze 2 mm naar links. Op een gegeven moment zijn er weer 5 fotootjes verschenen die dan in één keer uitfaden, maar voordat ze dat doen, verschuiven ze ook weer 2 mm. Het gekke is ook dat als ik die banner afspeel in Swish, krijg je dat verschijnsel niet, maar in een browser (zowel offline als online) wel. Hoe kan ik dat verhelpen? Hier is de banner: http://www.ipc-nijkerk.nl/rest/testbanner.htm Doei van Boei
Link naar reactie
Kan zijn dat je de foto's een verplaatst hebt nadat je ze het fade effect hebt gegeven. Is te zien aan een blauwe stippel-lijn. Als dit het geval is zal je dat waarschijnlijk niet zijn opgevallen omdat het zo'n klein stukje was en die lijn ook nog een keer verborgen word door het plaatje. Als dit het probleem is dan gewoon de effecten uit de timeline halen en dan opnieuw erin zetten. Succes, Hopster
Link naar reactie
Leek me een goeie tip RHopster, maar werkte helaas niet. Ik had inderdaad na het instellen van het faden de fotootjes nog verplaatst. Ik heb nu de effecten weggehaald en opnieuw in gesteld, maar dat mocht jammer genoeg niet baten. Het blijft vreemd: paas en teacher bekijken hem in IE5.5 en daar doet ie het goed, Bill ook in IE5.5 en doet ie het niet goed. En bij mij in IE6.0 dus ook niet. Indereen tot nu toe in ieder geval bedankt voor het testen! Zijn er nog andere mogelijke oplossingen voor het probleem? Doei van Boei
Link naar reactie
Hmmm, sorry Bill, hoe ik daar nu weer bij kom..... Maar dan wijst het erop dat het aan IE6.0 ligt! Lijkt me onwaarschijnlijk, maar het is wel toevallig dat het bij IE5.5 gebruikers wel werkt en bij IE6.0 gebruikers niet.... Of zijn er nog IE6.0 gebruikers waarbij die banner wel goed functioneert??? Doei van Boei
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...