Ga naar inhoud

Ongebruikte scrollbar


Aanbevolen berichten

[offtopic] Zo Machi.. je bent wel een dappere jongen dat je ons zo'n site durft voor te schotelen. Nee, niet om de inhoud.. maar [i:18e07b576f]en[/i:18e07b576f] fullscreen [i:18e07b576f]en[/i:18e07b576f] niet de mogelijkheid om te resizen. Dat is natuurlijk onmiddelijk alt-f4. Ook als ik je zou willen helpen. [/offtopic] in ieder geval werkt dit ook in lieve browsers: [code:1:18e07b576f] <style type="text/css"> <!-- body {overflow:hidden;} //--> </style> [/code:1:18e07b576f]
Link naar reactie
[Off topic] Ik probeerde niet duidelijk te maken dat iedereen en masse moet overstappen naar Netscape 7 of Mozilla 1 (wat overigens een heel goede browser is, heeft een aantal handige javascript analyse functies). Wat ik probeerde te vertellen is, dat het feit dat mijn pagina niet wordt weergegeven in Netscape 6, aan Netscape 6 moet liggen, omdat Mozilla waar Netscape 6 toch opgebaseerd de pagina wel goed weergeeft. No offence, maar ik ga niet mijn best doen om een bug te corrigeren in een browser die slechts door 0,9% van de internetters wordt gebruikt. Ik heb mijn plicht gedaan door ervoor te zorgen dat ie perfect werkt in Mozilla. Als ik een groter publiek wil bereiken kan ik beter mijn site geschikt maken voor Netscape 4 of voor een resolutie van 640 x 680. [/Off topic] Nog bedankt Jurriaan R die truc helpt echt! [Off topic] Ik was eigenlijk niet van plan om mijn design hier te verdedigen, maar om een simpele vraag beantwoord te krijgen. Maar vooruit :) Laat ik gewoon dit zeggen: ik wil simpelweg niet dat iemand zijn browser kan resizen, omdat mijn pagina er dan simpelweg niet uitziet. Of heb jij misschien een suggestie? [/Off topic]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...