anoniem Geplaatst: 10 juni 2002 Delen Geplaatst: 10 juni 2002 IE geeft mijn site een scrollbar waar niet mee te scrollen is. Enig idee hoe ik een scrollbar kan weghalen? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2002 ehm, als het goed is zou het gewoon moeten kunnen scrollen, anders zou je een scrollbar button moeten gebruiken maar das echt helemal nix, is je website in php, maak dan je eigen scrollbar.... niet dat ik er dan wat van snap heh lol Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2002 [quote:9a1a98dfd7] is je website in php, maak dan je eigen scrollbar.... niet dat ik er dan wat van snap heh lol [/quote:9a1a98dfd7] reageer dan gewoon niet Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2002 Oké, Acid Puke wat je precies bedoelt kan ik niet volgen, maar dat zal andersom ook wel gelden. Kijk anders even naar mijn ontwerp: [url]http://members.home.nl/athomesweet/[/url] Zie je daar aan de rechterkant een helemaal grijs geworden scrollbar? Nou, die moet dus weg... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2002 [quote:0e29c476c6="Acid Puke"] is je website in php, maak dan je eigen scrollbar.... niet dat ik er dan wat van snap heh lol[/quote:0e29c476c6]Ga jij maar eerst een bekijken wat php is voordat je dit soort onzin gaat uitblaten. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2002 Die scrollbar is gewoon standaard bij IE, daar is dus niets vreemds aan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2002 kan je nergens scrollbars=0 tussen zetten? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2002 [quote:374c155cfd="swiers"]kan je nergens scrollbars=0 tussen zetten?[/quote:374c155cfd]Dat kan alleen bij frames. Je zou dus je hele website naar frames kunnen omzetten... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2002 Tot mijn grote schaamte moet ik bekennen dat me die scrollbar nooit eerder was opgevallen bij een andere site. :oops: Het in een frame zetten is een goed idee! Misschien doe ik dat ook wel. Bedankt! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2002 [offtopic] Zo Machi.. je bent wel een dappere jongen dat je ons zo'n site durft voor te schotelen. Nee, niet om de inhoud.. maar [i:18e07b576f]en[/i:18e07b576f] fullscreen [i:18e07b576f]en[/i:18e07b576f] niet de mogelijkheid om te resizen. Dat is natuurlijk onmiddelijk alt-f4. Ook als ik je zou willen helpen. [/offtopic] in ieder geval werkt dit ook in lieve browsers: [code:1:18e07b576f] <style type="text/css"> <!-- body {overflow:hidden;} //--> </style> [/code:1:18e07b576f] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2002 Overigens is het ook wel jammer dat de site in Netscape 6 niet werkt... Ik mis het hele middelste gedeelte waar de teksten staan. Het is er simpelweg niet... Mis je toch weer een potentiële bezoeker... - Basje. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2002 ja miss zou je beter dat scriptje weglaten... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2002 Je zou kunnen overstappen naar Mozilla 1.0 of Netscape 7 Beta, die geven de pagina wel correct weer... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2002 Je zou ook kunnen zorgen dat het gewoon werkt... Dat je Netscape 4.x niet ondersteunt kan ik nog inkomen, maar Netscape 6...? Je kan niet van al je bezoekers verwachten dat ze upgraden zodra er een nieuwe (beta)versie uit is, en dat ben ik dan ook niet van plan. Toch jammer... - Basje. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2002 [Off topic] Ik probeerde niet duidelijk te maken dat iedereen en masse moet overstappen naar Netscape 7 of Mozilla 1 (wat overigens een heel goede browser is, heeft een aantal handige javascript analyse functies). Wat ik probeerde te vertellen is, dat het feit dat mijn pagina niet wordt weergegeven in Netscape 6, aan Netscape 6 moet liggen, omdat Mozilla waar Netscape 6 toch opgebaseerd de pagina wel goed weergeeft. No offence, maar ik ga niet mijn best doen om een bug te corrigeren in een browser die slechts door 0,9% van de internetters wordt gebruikt. Ik heb mijn plicht gedaan door ervoor te zorgen dat ie perfect werkt in Mozilla. Als ik een groter publiek wil bereiken kan ik beter mijn site geschikt maken voor Netscape 4 of voor een resolutie van 640 x 680. [/Off topic] Nog bedankt Jurriaan R die truc helpt echt! [Off topic] Ik was eigenlijk niet van plan om mijn design hier te verdedigen, maar om een simpele vraag beantwoord te krijgen. Maar vooruit :) Laat ik gewoon dit zeggen: ik wil simpelweg niet dat iemand zijn browser kan resizen, omdat mijn pagina er dan simpelweg niet uitziet. Of heb jij misschien een suggestie? [/Off topic] Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen