Ga naar inhoud

Sitecheck www.goldid.nl


Aanbevolen berichten

[quote:13ccf6ac26="Acid Puke"]rommelig de menu boven aan staat achterelkaar... bv fotoservergallerie ipv foto server gallerie verder is het wel een goeie site, kwa design moet je wat meer werken, ga zo door zeg ik dan maar[/quote:13ccf6ac26] Je bedoelt dat het menu bovenaan te dicht op elkaar staat?
Link naar reactie
[quote:823a3c8195="Acid Puke"]en als het om pure design gaat, maak je ook ff een flash, geen tijd, maak je eer een met swish binnen een half uur :D[/quote:823a3c8195]Je hoeft echt geen flash te gebruiken hoor als je voor design gaat... Mijn eerste reactie was ook meteen dat het erg rommelig is, er staat veel te veel op de index pagina waardoor je meteen het overzicht verliest.
Link naar reactie
dat bedoel ik niet, ik bedoel, als voorbeeld, omdat het wat "moderner" uitziet met flash, anders gebruik je toffe buttons ofzow, maar, probeer wat te doen aan de overzicht, toen ik je site binnen kwam zat ik er niet over NA TE DENKEN om de index te lezen, zorg ervoor dat ik dat dus wel wil doen, succes
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...