anoniem Geplaatst: 7 juni 2002 Delen Geplaatst: 7 juni 2002 Ik ben er benieuwd naar jullie mening over de website www.goldid.nl Ik zou graag willen weten wat jullie vinden van de vormgeving, navigatie, algemene indruk... Ook sta ik natuurlijk open voor elk idee en/of verbeteringen Ik ben erg benieuwd!! Alvast bedankt. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2002 Heeft niemand er iets over te zeggen?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2002 patience is a virtue... t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 juni 2002 Sorry. Ik wacht rustig af :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2002 Ziet er prima uit ! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2002 perfect... alleen misschien het menutje helemaal bovenaan, liever niet onderstreept. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2002 Denken jullie dat ik de doelgroep op de juiste manier benader (ik denk aan layout, diensten, taalgebruik etc.) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2002 rommelig de menu boven aan staat achterelkaar... bv fotoservergallerie ipv foto server gallerie verder is het wel een goeie site, kwa design moet je wat meer werken, ga zo door zeg ik dan maar Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2002 [quote:13ccf6ac26="Acid Puke"]rommelig de menu boven aan staat achterelkaar... bv fotoservergallerie ipv foto server gallerie verder is het wel een goeie site, kwa design moet je wat meer werken, ga zo door zeg ik dan maar[/quote:13ccf6ac26] Je bedoelt dat het menu bovenaan te dicht op elkaar staat? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2002 juist ja, die, en verder moet het dus een beetje geordend zijn, met frames ofzow, en als het om pure design gaat, maak je ook ff een flash, geen tijd, maak je eer een met swish binnen een half uur :D Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2002 [quote:823a3c8195="Acid Puke"]en als het om pure design gaat, maak je ook ff een flash, geen tijd, maak je eer een met swish binnen een half uur :D[/quote:823a3c8195]Je hoeft echt geen flash te gebruiken hoor als je voor design gaat... Mijn eerste reactie was ook meteen dat het erg rommelig is, er staat veel te veel op de index pagina waardoor je meteen het overzicht verliest. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2002 dat bedoel ik niet, ik bedoel, als voorbeeld, omdat het wat "moderner" uitziet met flash, anders gebruik je toffe buttons ofzow, maar, probeer wat te doen aan de overzicht, toen ik je site binnen kwam zat ik er niet over NA TE DENKEN om de index te lezen, zorg ervoor dat ik dat dus wel wil doen, succes Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 10 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 10 juni 2002 Het is al best een zware site. Ik begin daarom (naast dat ik het niet goed kan) niet met flash. Daarnaast heeft het voor mijn gevoel niet echt toegevoegde waarde. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen