Ga naar inhoud

herontwerp graag jullie reacties


Aanbevolen berichten

Ik was al een hele tijd geleden begonnen met het herindelen van mijn site van frames naar tabellen, maar heb nu het werk pas een beetje in orde gemaakt. oud: http://www.vanallesiets.com nieuw: http://www.vanallesiets.com/nieuw Wat vinden jullie er van ? Owja als je wilt weten waarom tabellen? omdat je dan meer de ruimte hebt (vooral naar onderen) om dingen neer te zetten
Link naar reactie
nog niet echt over nagedacht erlijk gezegt. Enik ga het dus niet houden bij frames omdat zoals ik het nu heb en waar ik verder redelijk tevreden mee ben te klein is en omdat ik het persoonlijk fijner vind om met tabellen te werken (was eerst andersom maar goed :) ) Bill je wou weten wat er anders was? achtergrond zwart links is er een stuk uitgegaan scrollbar is idd ergens anders gekomen(doh!)
Link naar reactie
Ik zie ook niet bijster veel verschil, maar ik ben ook van mening dat een site zonder frames beter is dan dezelfde site met frames, dus in dat opzicht is het zeker een vooruitgang. Waar je wel rekening mee moet houden is dat je nu elke pagina helemaal opnieuw moet maken en dat je in de toekomst erg veel werk hebt aan het doorvoeren van een nieuwe layout. Dus als je geen includes gebruikt van PHP, SSI, of ASP dan kan je misschien beter bij frames blijven. - Basje.
Link naar reactie
Er gaat even iets mis met je forum tracker...die valt uit lijn. Verder vind ik de kleurstelling al sinds het begin niet zo mooi... hmm ja, dat is mijn smaak hoor, en dat had ik eerder kunnen vertellen ;) [i:4dfb24d789]Ik moet niet teveel gaan zeuren anders wil je niet meer met me naar ParkPOF... ;) [/i:4dfb24d789][/code]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...