anoniem Geplaatst: 21 mei 2002 Delen Geplaatst: 21 mei 2002 Ik was al een hele tijd geleden begonnen met het herindelen van mijn site van frames naar tabellen, maar heb nu het werk pas een beetje in orde gemaakt. oud: http://www.vanallesiets.com nieuw: http://www.vanallesiets.com/nieuw Wat vinden jullie er van ? Owja als je wilt weten waarom tabellen? omdat je dan meer de ruimte hebt (vooral naar onderen) om dingen neer te zetten Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2002 Euhm ja, alleen de scrollbar staat ergens anders... Is dat nu bijzonder of zo? Ik vind het nog steeds een site zonder design én zonder inhoud... PS: helemaal onderaan de pagina's staat een link ("browse the archive") en die werkt niet. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2002 ik zie nu eigenlijk (op die onderkant na) geen meerwaarde.... Bespaar jezelf een hoop werk en hou het lekker bij frames! Wel een vraagje: zou je in de tabellen site elke pagina opnieuw moeten schrijven of werk je met includes? t. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2002 nog niet echt over nagedacht erlijk gezegt. Enik ga het dus niet houden bij frames omdat zoals ik het nu heb en waar ik verder redelijk tevreden mee ben te klein is en omdat ik het persoonlijk fijner vind om met tabellen te werken (was eerst andersom maar goed :) ) Bill je wou weten wat er anders was? achtergrond zwart links is er een stuk uitgegaan scrollbar is idd ergens anders gekomen(doh!) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2002 Ik zie ook niet bijster veel verschil, maar ik ben ook van mening dat een site zonder frames beter is dan dezelfde site met frames, dus in dat opzicht is het zeker een vooruitgang. Waar je wel rekening mee moet houden is dat je nu elke pagina helemaal opnieuw moet maken en dat je in de toekomst erg veel werk hebt aan het doorvoeren van een nieuwe layout. Dus als je geen includes gebruikt van PHP, SSI, of ASP dan kan je misschien beter bij frames blijven. - Basje. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2002 /me is agreeiing with the butty boys above. Greetz, D. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 21 mei 2002 ik vind het zo echt maar niets met al die pop-up vensters... liever alles in 1 pagina... buiten het forum dan. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2002 [quote:ea92f38b29="swiers"]ik vind het zo echt maar niets met al die pop-up vensters... liever alles in 1 pagina... buiten het forum dan.[/quote:ea92f38b29] welke popu vensters?? alleen het forum opent in een nieuw venster als het goed is........ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2002 bij mij openen alle menu-items in een nieuw scherm :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2002 Waarom trouwens een faq op een site??? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 22 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 22 mei 2002 Er gaat even iets mis met je forum tracker...die valt uit lijn. Verder vind ik de kleurstelling al sinds het begin niet zo mooi... hmm ja, dat is mijn smaak hoor, en dat had ik eerder kunnen vertellen ;) [i:4dfb24d789]Ik moet niet teveel gaan zeuren anders wil je niet meer met me naar ParkPOF... ;) [/i:4dfb24d789][/code] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2002 ok ik zal naar de kleuren kijken :) maar dat blauwe blijft btw ik kijk ff of ik een andere kleur voor die oranje kan vinden Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 23 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 23 mei 2002 [tip]Probeer eens een beetje met grijs te werken ;)[/tip] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 24 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2002 [img:e86c04b31a]http://www.vanallesiets.com/troep/grijs.jpg[/img:e86c04b31a] zoiets? Ik ben even aan het kijken wat er gebeurt als ik er ergens gewoon een lijn kleur door gooi Het menu ga ik nog even duidelijker defineren als menu Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 26 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2002 Ik vind het er niet uit zien imho. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2002 Wat zou ik dan moeten kiezen,doen volgen jou? ikzelf ben tevreden met de kleuren die ik nu heb maar als anderen vinden dat er betere kleuren moeten dan probeer ik dat. Er werd gezegt even met grijs te spelen, dat heb ik dus gedaan......... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2002 site ziet erop zich wel aardig uit alleen ALLE links werken NIET!!!!1 hoe momt dat? of is de pagina nog under construction? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 27 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2002 ja hij is nog onder constructie, de nieuwe versie dan Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 29 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 29 mei 2002 ik zou alleen nog van menutje veranderen. kvind het echt niet mooi zo... miss iets in de stijl van : "home | forum | faq | etc..." bovenaan naast het logo en dan waar nu het menutje staat een boxje met de laatste topics in... tis maar een ideetje :) Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen