Ga naar inhoud

Dsigncheck


Aanbevolen berichten

[quote:d4ecd0d713] Op 14-05-2002 20:19 schreef blackboarder: In de intro pagina zit een " teveel. De pop-up heeft geen titel. Je zou ook verw88 dat er links zitten achter de woordjes bovenin [/quote:d4ecd0d713] Ik ben nog nie begonnen met de inhoud,ik doe deze check om te kijken of het in de smaak valt het design,als dat zo is ga ik pas alles maken... En over die titel,ik heb nog geen naam voor de site...
Link naar reactie
Ik moet eerlijk zeggen dat het een mooi desgin is. Misschien is een beetje flash wel een idee, maar tot nu toe ziet het er aardig uit! Ik vraag me alleen af waarom je de site in een pop-up zou laten openen. Ik denk dat het mooier en duidelijker is om hem in een gewonen grote pagian te openen... Greetzz, Roel
Link naar reactie
[quote:81dd09f4b7] Op 15-05-2002 10:31 schreef Dilbert: Smeenk, het ging ook alleen maar om het design... (lezen) D. [/quote:81dd09f4b7] Ik had het ook wel goed gelezen, maar ik bedoel dat ie ook had kunnen zeggen van: Kijk eens naar mijn nieuwe design! Is het wat? http://home.wanadoo.nl/kuyvenhovend/1.gif (in plaats van de wijze waarop we het nu konden bekijken) Verders niks negatiefs of zo, ik vind het er heel mooi uitzien !! vr.gr. smeenk
Link naar reactie
Ik vind die kopjes in het design wat te klein, ten eerste om te lezen, ten tweede om op te klikken. Heb je er al aan gedacht hoe je dit gaat slicen in tabellen? Image maps kunnen tegenwoordig al het bejaardenhuis in dus daar wens ik je weinig succes mee... Overigens is de background wel érg gejat van Computer!Totaal ja.. :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...