anoniem Geplaatst: 14 mei 2002 Delen Geplaatst: 14 mei 2002 Moet ik hiermee doorgaan of is het niets? http://home.wanadoo.nl/kuyvenhovend/raar.htm Please geen commentaar over dat pop-up scherm,die verhalen ken ik al. [ Dit bericht is bewerkt door: speedfighter op 2002-05-14 19:10 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2002 In de intro pagina zit een " teveel. De pop-up heeft geen titel. Je zou ook verw88 dat er links zitten achter de woordjes bovenin Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2002 [quote:d4ecd0d713] Op 14-05-2002 20:19 schreef blackboarder: In de intro pagina zit een " teveel. De pop-up heeft geen titel. Je zou ook verw88 dat er links zitten achter de woordjes bovenin [/quote:d4ecd0d713] Ik ben nog nie begonnen met de inhoud,ik doe deze check om te kijken of het in de smaak valt het design,als dat zo is ga ik pas alles maken... En over die titel,ik heb nog geen naam voor de site... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2002 Ik moet eerlijk zeggen dat het een mooi desgin is. Misschien is een beetje flash wel een idee, maar tot nu toe ziet het er aardig uit! Ik vraag me alleen af waarom je de site in een pop-up zou laten openen. Ik denk dat het mooier en duidelijker is om hem in een gewonen grote pagian te openen... Greetzz, Roel Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2002 Je hebt nog niet nagedacht over de plaats van een logo. D. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 14 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2002 als ik het goed gezien heb bestaat de popup eigenlijk alleen maar uit een achtergrond nl. http://home.wanadoo.nl/kuyvenhovend/1.gif dit moet toch ook anders kunnen !! vr. gr. smeenk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2002 Smeenk, het ging ook alleen maar om het design... (lezen) D. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2002 Die achtergrond lijkt wel gejat van computertotaal.nl ik zou zelf meer flash inzetten voor de rest ziet het er goed uit Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2002 [quote:81dd09f4b7] Op 15-05-2002 10:31 schreef Dilbert: Smeenk, het ging ook alleen maar om het design... (lezen) D. [/quote:81dd09f4b7] Ik had het ook wel goed gelezen, maar ik bedoel dat ie ook had kunnen zeggen van: Kijk eens naar mijn nieuwe design! Is het wat? http://home.wanadoo.nl/kuyvenhovend/1.gif (in plaats van de wijze waarop we het nu konden bekijken) Verders niks negatiefs of zo, ik vind het er heel mooi uitzien !! vr.gr. smeenk Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 15 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2002 Ik vind die kopjes in het design wat te klein, ten eerste om te lezen, ten tweede om op te klikken. Heb je er al aan gedacht hoe je dit gaat slicen in tabellen? Image maps kunnen tegenwoordig al het bejaardenhuis in dus daar wens ik je weinig succes mee... Overigens is de background wel érg gejat van Computer!Totaal ja.. :wink: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 16 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 16 mei 2002 vind het wel leuk... je kan miss de inhoud kadertjes appart zetten, er drie kadertjes van maken en die dan met elkaar verbinden met een witte lijn. dan kun je in 1 kadertje een foto zetten en in de andere twee tekst. tis maar een idee... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 mei 2002 Swiers>> Kun je je foto ook verwijderen? Je doet waarschijnlijk iedereen hier een plezier mee... :o Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 18 mei 2002 Genic>> Kun je dit soort reacties voortaan achterwege laten? Je doet waarschijnlijk iedereen hier een plezier mee... :o Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen