Ga naar inhoud

Site beoordelen


Aanbevolen berichten

Ik zou het bijzonder waarderen wannneer jullie je mening over deze site willen geven. Ik zit vooral met de layout van het forum in mijn maag maar ook andere opmerkingen zowel negatief als positief zijn welkom. Bedankt voor de moeite ! De site kun je hier vinden [url=http://home.hccnet.nl/dpj.vandeelen/index.html]funandgiggles[/url] Ik zal voor de duidelijkheid nog even vertellen dat de site onstaan is door de behoefte van een aantal van een vaste bezoekers van een chatroom om ook op het net een eiegen stekkie te hebben. Het leek mij wel leuk om dit gaan doen. De eerste site die ik gemaakt heb en we zijn nu bijna twee maanden verder. [ Dit bericht is bewerkt door: D0mP op 2002-05-05 14:16 ]
Link naar reactie
[quote:3233f85349] /me is lovin Mandy, especially 8.1[/quote:3233f85349][zeer off-topic]Laat teacher dit maar niet zien :wink:[/zeer off-topic] Ik kan de site niet lezen, zo klein zijn de lettertjes... Daarnaast is het allemaal wat donker: zwarte achtergrond met dat donkerblauwe erbij leest voor geen meter... _________________ Waar blijft mijn glazen bol? [ Dit bericht is bewerkt door: Bill Gates op 2002-05-05 20:33 ]
Link naar reactie
Bedankt iedereen voor jullie opmerkingen..... Er zaten best wel wat nuttige tussen die ook meteen zijn doorgevoerd. Daarnaast zijn er de afgelopen week ook weer de nodige dingen bijgekomen. Die scrollbalken is inderdaad lastig om iets passends van te maken en ik ben niet thuis in flash (helaas). Dus als iemand van jullie zin heeft dan hou ik me aanbevolen :D Groeten uit Nijmegen
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Dit omdat ik horizontaal moest scrollen. Het kleurgebruik vind ik niet al te fraai, het kan wat mij betreft veel helderder. Een inline frame kan vanaf Internet Explorer 3 of hoger al gebruikt worden. Bij netscape natuurlijk weer niet! Dus daar zou ik me niets van aantrekken, zeker niet omdat ik vind dat je tegenwoordig niet meer voor netscape ontwerpt. Dat is een gelopen zaak. Ik vind dat wel prettig. Verder vind ik het gebruik van frames wel handig waarbij je verwijst naar een te openen frame in de pagina zelf. Ik vind het lastig om telkens weer een andere geopende pagina voor mijn neus te krijgen. Waardering voor je poging trouwens: menigeen krijgt het niet voor elkaar om bij de eerste poging zoiets neer te zetten. Zo is het ook! Succes verder.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...