anoniem Geplaatst: 5 mei 2002 Delen Geplaatst: 5 mei 2002 Ik zou het bijzonder waarderen wannneer jullie je mening over deze site willen geven. Ik zit vooral met de layout van het forum in mijn maag maar ook andere opmerkingen zowel negatief als positief zijn welkom. Bedankt voor de moeite ! De site kun je hier vinden [url=http://home.hccnet.nl/dpj.vandeelen/index.html]funandgiggles[/url] Ik zal voor de duidelijkheid nog even vertellen dat de site onstaan is door de behoefte van een aantal van een vaste bezoekers van een chatroom om ook op het net een eiegen stekkie te hebben. Het leek mij wel leuk om dit gaan doen. De eerste site die ik gemaakt heb en we zijn nu bijna twee maanden verder. [ Dit bericht is bewerkt door: D0mP op 2002-05-05 14:16 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2002 1. Geef die scrollbalken een kleur waardoor je ze kan zien. (Ging ternouernood) :grin: 2. Wat heeft Einstein hiermee te maken? Greetz, D. _________________ /me is lovin Mandy, especially 8.1 [ Dit bericht is bewerkt door: Dilbert op 2002-05-05 14:11 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2002 [quote:3233f85349] /me is lovin Mandy, especially 8.1[/quote:3233f85349][zeer off-topic]Laat teacher dit maar niet zien :wink:[/zeer off-topic] Ik kan de site niet lezen, zo klein zijn de lettertjes... Daarnaast is het allemaal wat donker: zwarte achtergrond met dat donkerblauwe erbij leest voor geen meter... _________________ Waar blijft mijn glazen bol? [ Dit bericht is bewerkt door: Bill Gates op 2002-05-05 20:33 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2002 Ik krijg een error Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 mei 2002 Waarschijnlijk kreeg je een error op een van de Iframe's. Maar er komt weinig commentaar op, mag ik daaruit concluderen dat er weinig beoordeeld wordt of wordt er niet gereageerd :grin: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2002 Volgens mij zijn ze allemaal onder de indruk van dat vrouwenvlees en geven daarom geen commentaar.Ik vind de hele website er in elk geval prima uit zien,niks op aan te merken ! Mooi ontwerp ! Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2002 Ziet er wel leuk uit. 2 puntjes: - Ik ben zelf geen voorstander van die lichtkrantjes en al helemaal niet als ze in m'n knopjes onderin, of in de titelbalk boven in lopen... - Hoe kom ik weer op de eerste pagina terecht? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 6 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 6 mei 2002 coooool die site :smile: alleen nog de scrollbalken in het blauw :smile: !! greetz jago Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 7 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 7 mei 2002 Ik vind het een mooie site eerlijk. Alleen kun je inderdaad niet terug naar de hoofdpagina, en de reclame is irri.. Maar ja dat is persoonlijk, je verdient er toch geen flikker mee... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 12 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2002 Mooi vormgegeven, eigenlijk zou je de scrollbalken met flash moeten maken, in de stijl van de rest, of het linkerframe in de blauwe vierkante stijl moeten maken. Nu zijn het twee overigens wel mooie stijlen door elkaar. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 19 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2002 Bedankt iedereen voor jullie opmerkingen..... Er zaten best wel wat nuttige tussen die ook meteen zijn doorgevoerd. Daarnaast zijn er de afgelopen week ook weer de nodige dingen bijgekomen. Die scrollbalken is inderdaad lastig om iets passends van te maken en ik ben niet thuis in flash (helaas). Dus als iemand van jullie zin heeft dan hou ik me aanbevolen :D Groeten uit Nijmegen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 1 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 1 juni 2002 Dit omdat ik horizontaal moest scrollen. Het kleurgebruik vind ik niet al te fraai, het kan wat mij betreft veel helderder. Een inline frame kan vanaf Internet Explorer 3 of hoger al gebruikt worden. Bij netscape natuurlijk weer niet! Dus daar zou ik me niets van aantrekken, zeker niet omdat ik vind dat je tegenwoordig niet meer voor netscape ontwerpt. Dat is een gelopen zaak. Ik vind dat wel prettig. Verder vind ik het gebruik van frames wel handig waarbij je verwijst naar een te openen frame in de pagina zelf. Ik vind het lastig om telkens weer een andere geopende pagina voor mijn neus te krijgen. Waardering voor je poging trouwens: menigeen krijgt het niet voor elkaar om bij de eerste poging zoiets neer te zetten. Zo is het ook! Succes verder. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 juni 2002 Ziet er best leuk uit die site. Zou wat kleur mogen hebben maar dat is voor ieder weer anders. Vraagje, hoe heb je dat met dat icoontje gedaan in de adresbalk? Erg leuk Laat even wat weten daarom trend AUB ciao Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2002 [quote:bff6f3fe54="XPfrustratie"]hoe heb je dat met dat icoontje gedaan in de adresbalk? Erg leuk Laat even wat weten daarom trend AUB [/quote:bff6f3fe54] Zoek op google ff op favicon. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 5 juni 2002 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2002 Want ik erg vervelend vond was dat het lang duurde voordat het plaatje met menu en dat hoofd geladen was. Ik dacht nml eerst dat het alleen het iframe was. Die shoutbox vind ik wel geinig. En onderaan wordt een plaatje niet geladen. Verder gewoon goed wel. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen