Ga naar inhoud

HTML-screen over Flash.


Aanbevolen berichten

Hey mensen die mij graag willen helpen. ik heb een vraagje ik moet een website maken voor een discotheek en ik heb al wat met flash gemaakt alleen wil ik voor het makkelijke een html screen maken als je begrijpt wat ik bedoel.Ik wil een scherm maken in of over m'n flash heen en dan het liefst zonder border. -ken dit?? -zou ik dan ook nog de links in het flash gedeelte kunnen doorlinken naar die screen?? -wie ken mij dan vertellen hoe het moet, of mij effe kunne doorsturen naar een site waar een tuto staat?? many thx from Eusebio.
Link naar reactie
misschien moet je dat flash gedeelte even vergeten.... Of juist het HTML gedeelte. Je kan wel een flash navigatie frame maken en die naar een html frame laten linken. een animatie in 2en knippen over 2 frames heen kan niet... t. ps en misschien moet je zeg maar even beter uitleggen van dat wij het ook begrijpen :wink: _________________ [url=http://www.xs4all.nl/~leonva]about[/url] || [url=http://www.oncpd.nl/ct/ctregels.htm]nieuw op dit forum?[/url] [i:1fc5815306][b:1fc5815306]phpBB[/b:1fc5815306] : Critical Error[/i:1fc5815306] [ Dit bericht is bewerkt door: teacher op 2002-05-03 23:34 ]
Link naar reactie
Ik denk idd dat de enige mogelijkheid 'm in het gebruik van frames zit. Maar daar moet je dan al vanaf het begin rekening mee houden, b.v. dat je, je animatie in 2 verschillende movies zet, zodat je ze over twee frame kunt verdelen. Als je dan de kleuren en achtergrond van een "flash frame" netjes door laat lopen in het "html frame" dan kun je toch heel mooie effecten bereiken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...