anoniem Geplaatst: 3 mei 2002 Delen Geplaatst: 3 mei 2002 Hey mensen die mij graag willen helpen. ik heb een vraagje ik moet een website maken voor een discotheek en ik heb al wat met flash gemaakt alleen wil ik voor het makkelijke een html screen maken als je begrijpt wat ik bedoel.Ik wil een scherm maken in of over m'n flash heen en dan het liefst zonder border. -ken dit?? -zou ik dan ook nog de links in het flash gedeelte kunnen doorlinken naar die screen?? -wie ken mij dan vertellen hoe het moet, of mij effe kunne doorsturen naar een site waar een tuto staat?? many thx from Eusebio. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2002 nee. misschien dat een popup een idee is. (e) Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2002 hmz... nee dat is toch niet goed denk ik. zou je ook niet flash kunnen knippen dan je zegmaar de animate boven een anparte frame geeft en aan de zeikant een aparte frame hebt?? ?? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 3 mei 2002 misschien moet je dat flash gedeelte even vergeten.... Of juist het HTML gedeelte. Je kan wel een flash navigatie frame maken en die naar een html frame laten linken. een animatie in 2en knippen over 2 frames heen kan niet... t. ps en misschien moet je zeg maar even beter uitleggen van dat wij het ook begrijpen :wink: _________________ [url=http://www.xs4all.nl/~leonva]about[/url] || [url=http://www.oncpd.nl/ct/ctregels.htm]nieuw op dit forum?[/url] [i:1fc5815306][b:1fc5815306]phpBB[/b:1fc5815306] : Critical Error[/i:1fc5815306] [ Dit bericht is bewerkt door: teacher op 2002-05-03 23:34 ] Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2002 Ik denk idd dat de enige mogelijkheid 'm in het gebruik van frames zit. Maar daar moet je dan al vanaf het begin rekening mee houden, b.v. dat je, je animatie in 2 verschillende movies zet, zodat je ze over twee frame kunt verdelen. Als je dan de kleuren en achtergrond van een "flash frame" netjes door laat lopen in het "html frame" dan kun je toch heel mooie effecten bereiken. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 4 mei 2002 Auteur Delen Geplaatst: 4 mei 2002 oke dan dat dacht ik namelijk ook. ik ga dat denk ik maar proberen. THX FOR THE ANSWERES greetz EUSBEIO Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen