Ga naar inhoud

Site Check || Webdesigner Joey, wat vinden jullie?


anoniem

Aanbevolen berichten

:D Hey daar :D Ik heb net me nieuwe site online staan wat vinden jullie ervan? :evil: OJA VOOR IK HET VERGEET: DE SITE IS ALLEEN VOOR 1024x768 GEBRUIKERS :evil: http://www.webdesignerjoey.tk of als .tk weer down is..... http://www23.brinkster.com/webdesignerjoey/ Wat vinden julllie ervan? Alvast bedankt PS: kijk ook eens bij gallery page daar vind je me beste pagina van de site vind ik zelf 8) :D
Link naar reactie
wat een afschuwelijke lange laadtijd (56 K Modem) :( Ik vind het linker menu niet passen bij het bovenste frame. Beetje rare slogan: ([b:7b8949f86d]mooi [/b:7b8949f86d]en een proffesionele look) Dat zeg je toch niet over je eigen site..... het achtergrond plaatje (de groene diamant)komt een beetje eenzaam over... (mijn resolutie 1280x1024) Greetz Frosto
Link naar reactie
Niets past bij elkaar, er is totaal geen eenheid op je site. Laadtijden zijn echt vreselijk (ADSL) Probeer een geheel te maken, al je gfx hebben andere kleuren en passen helemaal niet bij elkaar. Je wilt webdesigner zijn dan is je site het visite kaartje. Verder hou je helemaal geen rekening met andere resoluties waardoor er een enorm leeg wit vlak ontstaat. Graphics kan je wel aardig zo te zien, echter zit het maken van een site er nog niet helemaal in. Je kan beter overnieuw beginnen want je kan hier niet veel meer aan verbeteren.
Link naar reactie
Inderdaad, dit is weer zon geval jah. Jammer dat iedere halve gare webdesign wil aanbieden. Ik heb al een aantal opmerkingen gezien over dat de site kuren vertoont op de pc, denk niet dat je wil weten hoe het er op een Mac uit ziet. Noem jezelf alsjeblieft geen webdesigner als er van design geen sprake is en als je website alleen op je eigen pc goed werkt........ :cry: ::greetz:: Obi
Link naar reactie
Kom kom mensen, Joey is pas 13. Joey, zet je plannen om websites te bouwen voor anderen een paar jaar in de ijskast en begin met het maken van sites voor jezelf en je vrienden ofzo. Maak een site over dingen die je zelf leuk vindt en experimenteer wat. Zo doe je ervaring op en wie weet bouw jij DE website van 2007 :D Probeer de kritiek in dit topic positief te gebruiken en laat je niet ontmoedigen.
Link naar reactie
[quote:6b4545c2f2="arny"]Kom kom mensen, Joey is pas 13. Joey, zet je plannen om websites te bouwen voor anderen een paar jaar in de ijskast en begin met het maken van sites voor jezelf en je vrienden ofzo. Maak een site over dingen die je zelf leuk vindt en experimenteer wat. Zo doe je ervaring op en wie weet bouw jij DE website van 2007 :D Probeer de kritiek in dit topic positief te gebruiken en laat je niet ontmoedigen.[/quote:6b4545c2f2] Klopt, ik begon ook pas te prutsen toen ik 17 was.... PS het is geen kritiek, dit noemen we feedback. Het is hier geen webdesign-idols :lol: [size=7:6b4545c2f2](Alhoewel sommige mensen echt die droom moeten laten varen)[/size:6b4545c2f2] Anyway, laat ajb het "webdesigner" achterwege totdat het daadwerkelijk op je loonstrookje staat en richt je op school. Doe op je site alles grafisch of alles met text. Vette plaatjes en suffe textopmaak [i:6b4545c2f2](Tip: maak plaatjes van woorden in toffe lettertypes en voeg die toe[/i:6b4545c2f2]) vloekt als een bootwerker.
Link naar reactie
[quote:69c49c39b7="arny"]Kom kom mensen, Joey is pas 13. Joey, zet je plannen om websites te bouwen voor anderen een paar jaar in de ijskast en begin met het maken van sites voor jezelf en je vrienden ofzo. Maak een site over dingen die je zelf leuk vindt en experimenteer wat. Zo doe je ervaring op en wie weet bouw jij DE website van 2007 :D Probeer de kritiek in dit topic positief te gebruiken en laat je niet ontmoedigen.[/quote:69c49c39b7] Heyyyyzzzzz allemaal bedankt voor je jullie positieve reactie's hahahaha maarja ARNY had wel gelijk denk dat hoor ik vaak dat ik later zo'n site moest maken van webdesigner.( op een ander forum ). maar ik heb al vaak geprutst kijk maar eens op www.gamecubexgcs.tk dat was wel een succes volle site..... maarja toch bedankt allemaal PS: over de spel fouten..... ik heb erge vorm van Dislectie. :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...