Ga naar inhoud

CSS - Select: kleur/dikte randen


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:a6e32b1278] Op 2002-01-13 17:23, schreef Jurriaan R: Dilbert ben jij zwakzinnig?<P>Kom je nu weer aanzetten met een nutteloos .css bestand, dat werkelijk niets, maar dan ook niets met de vraag te maken heeft??<P>Olaf.. je hebt gelijk, dat kan zover ik weet inderdaad niet. Dat zijn dingen waarvan het uiterlijk door de browser bepaald wordt. [/quote:a6e32b1278] Ik dacht dat ik het antwoord had. Is daar wat mis mee dan? Het is anders goed bedoeld en dan moet je niet gaan lopen zeiken als je er zelf geen hinder aan ondervind.
Link naar reactie
Vergeten te amtwoorden: Olaf, wat bedoel jij met een input select box? Je kunt op bijna alles wel css aanbrengen, maar op dropdownboxes en e.a. dingen niet. als dit onder de 'enkele andere' dingen valt, leg dat dan even uit... Je kan van alle <FORM> elementen bv de border aanpassen, de achtergrondkleur en fontstijl. Alleen van de <INPUT SELECT> blijken de borders NIET aanpasbaar te zijn. Zelfs niet IE 5.5. Is heel vreemd en dat was ook de reden van mijn vraag. Dilbert, kennelijk ook een goede CSS'-ist, had waarschijnlijk hetzelfde antwoord in gedachten als Jurriaan. Maar ja de een brent dat op de ene manier en de andere op een andere manier. <INPUT=TEACHER FRONS=NO> Olaf
Link naar reactie
Dilbert: Er is een verschil tussen een poging doen een goed antwoord te geven en gewoon maar wat roepen. In dat hele .css bestand van jouw komt het woord 'select' niet voor, maar wel een heleboel stijlen die geheel onduidelijk of offtopic zijn. Het is gewoon een willekeurig .css bestand. Nu had je vlak voordat ik hier deze vraag beantwoordde op een andere vraag precies zo'n antwoord gegeven. Er werd gevraag hoe je iets relatief kon positioneren en in je hele .css kwam het woord 'relative' niet voor, wel het tegenovergestelde.. absolute. Juist hetgeen wat niet gevraagd werd en dat terwijl het antwoord al gegeven was. Vandaar dus dat ik nogal bot was, want volgens mij heeft niemand iets aan een antwoord dat niets met de vraag te maken heeft.
Link naar reactie
[quote:9c257b8ba9] Op 2002-01-16 21:53, schreef Dilbert: [quote:9c257b8ba9] Op 2002-01-13 17:23, schreef Jurriaan R: Dilbert ben jij zwakzinnig?<P>Kom je nu weer aanzetten met een nutteloos .css bestand, dat werkelijk niets, maar dan ook niets met de vraag te maken heeft??<P>Olaf.. je hebt gelijk, dat kan zover ik weet inderdaad niet. Dat zijn dingen waarvan het uiterlijk door de browser bepaald wordt. [/quote:9c257b8ba9] Ik [b:9c257b8ba9]dacht[/b:9c257b8ba9] dat ik het antwoord had. Is daar wat mis mee dan? Het is anders goed bedoeld en dan moet je niet gaan lopen zeiken als je er zelf geen hinder aan ondervind. [/quote:9c257b8ba9] Kijk even naar mijn zin Jurriaan R, daar staat het woordje [b:9c257b8ba9]dacht[/b:9c257b8ba9]. Dat houd dus in dat ik denk - ik was er heilig van overtuigd - dat daarin het antwoord stond. :wink: [ Dit Bericht is bewerkt door: Dilbert op 2002-01-17 11:09 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...