Ga naar inhoud

Download word bestand probleem.


Aanbevolen berichten

Beste Lezers, Het downloaden van een Word bestand van af onze website geeft een probleem. Het wordt namelijk niet opgeslagen op de HD, maar automatisch geopend in een soort Word-venster binnen de Explorer. Zijn er parameter omdat te voorkomen? De html die nu gebruikt is: <a href="aanbod_2002.doc">download</a>

De website bezoeker moet dus de mogenlijkheid hebben dit bestand op te slaan en later te openen in Word.

Vast bedankt voor uw hulp. Vriendelijk groet, Ben.

Link naar reactie
Zomaar een reaktie van een internet gebruiker: Ik waardeer het juist heel erg als ik een document in mijn browser kan bekijken, en niet meteen hoef te donloaden. Ik zie het meteen voor me, en als ik het wil kan ik het gewoon via file/save as opslaan voor later gebruik. Downloaden met een preview functie zal ik maar zeggen.

------------------ Blow me up Scotty!

Link naar reactie
het laden van de Word plugin kan best lang duren bij een browser... en dan denkt een simpele internetter al gauw dat zijn browser vast is gelopen.

Ik heb het wel in php... heeft RazorBlade geschreven, mn vriend:

http://gathering.tweakers.net/showtopic.php/342475/1/100 zoek naar 'papa_eend' dan staat ie er als 3e post van hem ofzo.

Taal: PHP Doel: Word Document, of ander bestand als download aanbieden ipv openen. Gebruiken als: download.php?filename=documentnaam Waarschuwing!: Gebruiker moet zelf extentie aan bestand geven

------------------ Toeter :: been.there :: learned.that :: came.back :: [H] ~ [W]

[This message has been edited by Toeter84 (edited 09-01-2002).]

Link naar reactie
Beste lezers,

Hartelijk dank voor alle hulp, echter... Ik heb de truuk van Zeeuw geprobeert, maar het werkt niet, het Word venster wordt alsnog geopend in de Explorer. Met de rechtermuistoets en dan Doel opslaan als... werk wel. Maar dat is wat omslachtig, het moet toch ook in html kunnen lijkt me. (Van PHP weet ik niets)

Iemand nog een idee???

Vriendelijk groet, Ben.

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...