Ga naar inhoud

Site aangemeld, maak kan hem niet vinden


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb onze website (www.zkkf.nl) aangemeld bij diverse zoekmachines en van die sites die dat bij 40 tegelijk doen, banner op me site gezet van hun en nu kan ik mijn site bij geen enkele zoekmachine vinden,

Ik heb meta tags toegevoegt enzo, zouden jullie eens willen kijken of dit allemaal klopt enz.

En waar kan ik nou echt me site aanmelden , en wat is de bekendste zoekmachine

Ik hoor het wel, MvG Mike Zwetsloot

Link naar reactie
hallo

Mijn metatags staan onder de index.html, de frames pagina dus zeg maar, dan moet je bij beld op bron klikken dan zie je de tags

Als ik idd bij ilse op zkkf zoek, krijg ik twee dingen, beide hebben geen omschrijving, die heb ik toch d.m.v de meta tags opgegeven.

<!--End inserted JavaScript code.-->

<HTML> <HEAD> <META NAME="Zwetsloot Kunststof kozijnen fabriek fabriceert alle kozijnen in eigen fabriek dus er is geen sprake van tussenhandel. Tevens leveren en monteren wij ook voor particulieren. Op onze webpagina zijn een aantal oud en nieuw situatie's te zien. De kunststof kozijnen van tegenwoordig zijn <B>NIET</b> meer spierwit, lomp en plat.<Br> Het kozijnprofiel (VEKA) dat wij verwerken heeft een dieptewerking net zoals bij hout en is in alle kleuren verkrijgbaar met een houtnerfstructuur, zodat de kunststof kozijnen bijna niet meer van hout te onderscheiden te zijn " CONTENT=""> <META NAME="Kunststof kozijnen, fabriek, prijzen, montage, renovatie, nieuwbouw, foto's, glas, serre's, ramen, houtnerf, veka, dakkapellen, schuifkieppui, hazerswoude, openslaande deuren, isolatie, verdiept profiel," CONTENT=""> <META NAME="ROBOTS" CONTENT="INDEX, FOLLOW"> <META NAME=" REVISIT-AFTER" CONTENT="1 MONTH"> <TITLE>ZKKF</TITLE>

</HEAD>

klopt volgens mij wel toch

Ik hoor het wel of ik wat fout doe ofzo, in ieder geval nog bedankt voor jullie reacties

Greetz Mike

Link naar reactie
Aanmelden kan soms wel maanden duren als je gebruik maakt van een gratis service. Wacht gewoon tot een crawler/spider je site spontaan bezoekt of heb geduld... Meer kan je nu niet doen. (Behalve dokken)

- Basje.

------------------ "If automobiles had followed the same development cycle as the computer, a Rolls-Royce would today cost $100, get a million miles per gallon, and explode once a year, killing everyone inside." Robert Cringely

Link naar reactie
hoe kunnen wij nou kijken of je metatags goed zijn als je je 'bron bekijken' hebt gedis-abled? :sad:

Nou heb ik nog wel een paar pagina's kunnen ontdekken waar deze optie niet in zat verwerkt, maar daar stonden dan weer geen metatags in. Dus ik neem maar even aan dat je die in de frameset hebt gezet.

Overigens is het aanmelden bij zoekmachines geen garantie dat deze ook teruggevonden kan worden. Als ik bij Google zoek naar 'zkkf' dan krijg ik als eerste hit de page die ook in je profile staat en niet zkkf.nl En bij Ilse geeft zoeken op 'zkkf' 2 hits, allebei naar zkkf.nl.

[This message has been edited by matthijn99 (edited 14-01-2002).]

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...