Ga naar inhoud

graag commentaar, tips zijn van harte welkom! :)


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik vind 'm mooi en overzichtelijk. Het kleine lettertype stoort me niet, maar kan me voorstellen dat anderen daar wel last van hebben. Over het nut kunnen we lang en breed praten, maar daar gaat het hier niet om. Blij te zien dat er meer op internet wordt geplaatst dan alleen "homepages"...

Ik zou er niet te veel aan veranderen. Smaken verschillen, maar ik denk niet dat de kleuren bezoekers zullen afschrikken.

- Basje.

------------------ "If automobiles had followed the same development cycle as the computer, a Rolls-Royce would today cost $100, get a million miles per gallon, and explode once a year, killing everyone inside." Robert Cringely

Link naar reactie
ik heb me voorgenomen niet meer te reageren op sitechecks van 'sites' die gemaakt zijn omdat-ik-nu-eenmaal-10Mb-van-mijn-ISP-heb-gekregen-en-die-graag-wil-vullen-terwijl-ik-eigenlijk-niet-weet-wat-ik-erop-moet-zetten-en-dan-maar-een-'leuke'-en-'handige'-linkjes-pagin a-maak-waarvan-er-gelukkig-al-2-miljard-zijn en denk-dat-hij-af-is-na-het-volgen-van-de-cursus-eigen-huispagina-voor-senioren-in-10-stappen dus dat doe ik dan maar niet meer....

[This message has been edited by matthijn99 (edited 14-01-2002).]

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...