Ga naar inhoud

Rebuild site


anoniem

Aanbevolen berichten

Tja, nu heb je heel veel plaatjes weggehaald, en verder niet zoveel veranderd, het getoeter is gelukkig weg, en de banners ook. Ik vind alleen de layout niet echt aan een rijschool denken. De auto's op de achtergrond zijn de enige die je er iets aan doen herinneren. Ik vind ook dat je fonts (letters) erg groot zijn, en in en lelijke kleur. Probeer eens een minder "neon" kleurtje.

Wat ik ook niet helemaal snap is dat je een nieuw domeinnaam hebt voor je nieuwe website? Als ik naar het oude adres ga zie ik je oude website weer.

Ik zou als ik jou was er toch nog wat meer tijd aan besteden. Een website maak je niet in een paar dagen...

------------------ groet Victor. :smile:

[This message has been edited by victorhopman (edited 31-12-2001).]

Link naar reactie
1. waarom de loze "pagina wordt geladen" als de pagina helemaal niet geladen wordt? 2. waarom moet ik op iedere pagina naar de tekst toe scrollen; er staan plaatjes en banners boven. 3. waarom is het lettertype van de "hoofdstukken" zo enorm groot?

nog steeds werk aan de winkel dus...

t.

[This message has been edited by teacher (edited 31-12-2001).]

Link naar reactie
Even een reactie. Dat de homepage niets of weinig te doen heeft met een rijschool, zie ik anders. Het lesbordje (witte L op blauwe achtergrond) is mijn inziens een duidelijk logo. Het rijbewijs logo lijkt mij ook wel duidelijk. Een achtergrond met 2 lesauto's en een banner met de "besterijscholen.nl" en nog een cbr logo verwijzen toch naar autorijles.Ook zijn er nog een paar verkeersborden te zien. Misscien toch wat uitlaatrook uit de monitor laten komen en de speakers weer laten toeteren? (: Wat betreft het formaat van de tekst. Het is een keuze die je maakt, je kunt ook alle tekst klein op een 17 inch monitor bekijken en grote kale ruimte's maken op het beeldscherm. Uiteraard blijft commentaar positief of negatief zeer welkom en zoals jullie zien probeer ik deze met mijn beperkte mogelijkheden toe te passen.

Fijne jaarwisseling en een goed en veilig 2002 toegewenst. Ferrie

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Bill Gates: Houd het even on-topic jongens, van persoonlijke gesprekken wordt de topic starter niks wijzer.


Mee eens Bill, maar als je even verder kijkt kun je zien dat ik 2 lange on-topic aanwijzingen heb getypt waar de topic starter zeer veel aan zou moeten hebben... ( zie ook vorige topic)

------------------ * € * HAPPY NEW YEAR!!! * € *

* € * groet Victor.* € *

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Bill Gates: Dat is zeker waar, maar van persoonlijke gesprekken wordt de topic-starter niks wijzer. Die kunnen ook wel per email/ICQ/MSN etc.


Laat maar Bill, ik heb hem al gesproken bij de iansoft community.

[edit] De topic starter heeft trouwens 2 topics gestart over hetzelfde, dat mag dus wel???[/edit]

------------------ * € * HAPPY NEW YEAR!!! * € *

* € * groet Victor.* € *

[This message has been edited by victorhopman (edited 03-01-2002).]

[This message has been edited by victorhopman (edited 03-01-2002).]

Link naar reactie
quote:
Originally posted by victorhopman: [edit] De topic starter heeft trouwens 2 topics gestart over hetzelfde, dat mag dus wel???[/edit]
Het was op het randje, maar omdat deze jongen zo zijn best heeft gedaan op een 2e ontwerp en in het eerste topic enorme kritiek kreeg, mocht ie van mij blijven staan.

------------------ Bill Gates: Scharrel een ouwe doos op, en zet er Linux op :) Chiquita71: tja...hahahah om nu linux op mezelf te zetten vind ik wat ver gaan.

Link naar reactie
quote:
Originally posted by Bill Gates: Het was op het randje, maar omdat deze jongen zo zijn best heeft gedaan op een 2e ontwerp en in het eerste topic enorme kritiek kreeg, mocht ie van mij blijven staan.

Aah, wat lief van je... :grin: :grin:

------------------ mania: Bin Laden wint met schaken van Bush, 2 torens weg. Dead Prez: Bin Laden is gezakt voor zijn type examen, hij haalde maar 2 aanslagen per uur.

Link naar reactie
Ik ben maar weer eens aan de slag geweest. De knoppen zijn aangepast, maar ik ben er niet zeker van of ze op elke configuratie werken. De kleuren zijn ook aangepast, ik zou graag horen wat jullie ervan vinden. Ook heb ik wat geknoeid met dynamic html. Ik weet niet of dat nu zo'n succes is. Wat betreft een 2e topic, sorry ik ben niet zo bekend met de regels. Nou laat maar eens horen wat jullie ervan vinden? www.haselhorst.nl Ferrie

------------------

Link naar reactie
Ik heb de site (nogmaals) bekeken met win2K, met Internet explorer 5.0 en Opera 6.0 en ik blijf nog altijd bij mijn eerdere reactie in je eerdere post. Het knippert en beweegt me allemaal teveel. Je hebt er wat knipperende banners en plaatjes afgehaald, maar er staan er volgens mij nog altijd te veel in, en bovendien heb je er met die dynamic html voor gezorgd dat het knipper en spring gehalte even groot, zoniet groter is geworden. Dit geld overigens alleen voor Explorer, want in Opera werkt die hele dynamic HTML niet, alsmede de overbodige marquee boven in beeld. Marquee is overigen "explorer only HTML" en werkt in geen enkele andere browser (ben niet zeker van netscape 6) Verder vind ik die standaard java knopjes van Frontpage erg lelijk. Mensen die hun java hebben gedisabled zijn dus meteen uitgeklikt. Verder vind ik de inhoud, dus tekst en afbeeldingen nogal groot. Ik kijk met 768*1024 en ik heb de boel schermvullend. Mensen met een 600*800 moeten gelijk gaan scrollen. Scrollen is niet erg zolang het is omdat er gewoon veel informatie op de pagina staat, maar word vervelend wanneer het moet omdat je hele lappen afbeelding voorbij moet scrollen. Die 'L' en dat proefles knopje kunnen b.v. zeker de helft kleiner. Tip: gooi die hele Marquee er boven uit, en verwijder de "Home afdeling" dus die pagina waarmee hij begint en die je ziet wanneer je op "home" klikt. Op die pagina staat n.l. nauwelijks 3 regeltjes nuttige informatie (zeker als je het bondiger formuleert) en het lijkt me dat je die paar regeltjes beter bovenin beeld kunt zetten dan die Marquee. Dan heb je die info altijd in beeld, op welke pagina je ook zit. Gooi die standaard java knopjes er af en vervang ze weer door eigen gemaakte knopjes, met een bescheiden bevel eromheen en eventueel gekleurd met een beetje gradient.

------------------ Blow me up Scotty!

Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...