Ga naar inhoud

Hor. slice bar verdwenen in Mozilla Firefox


anoniem

Aanbevolen berichten

Tot voor vanmorgen kon ik, als ik AD.NL opende, de breedte van het scherm van rechts naar links beperken waardoor die hinderlijke reclame rechts kon worden afgekapt. Dat kan nu niet meer, er is geen hor. slicebar meer onderin het scherm en ik moet nu over het hele scherm de pagina openen om links het nieuws te kunnen lezen. Iemand een idee hoe ik dat kan terugdraaien? perloc
Link naar reactie
Ik zie die reclame rechts niet op AD.nl, omdat ik Firefox gebruik met Adblock Plus. Blijkbaar gebruik jij Internet Explorer, perloc. Als jij die reclame rechts niet in beeld wilt hebben, druk je een paar keer op <Ctrl> + <+>. Of je klikt in de menubalk op Beeld > Inzoomen. Desgewenst een paar keer herhalen. Daarna krijg je vanzelf onderaan een schuifbalk in beeld. Wil je weer terug naar het normale beeld, dan druk je op <Ctrl> + <0>.
Link naar reactie
f.j.stols: Ja, ik ook. Hoezo? Tussen twee haaljes, de oude toestand is vanzelf weer terug, dus mijn klacht is ingetrokken. porrelaar: Nee, ik gebruik Firefox: zie bij mijn item ONDERWERP. Ik open dagelijks AD.nl een paar maal omdat de buitenland nieuwsgeving in de land op een laag pitje staat. Ik wil graag van het wereldgebeuren en Ned. politiek op de hoogte blijven, behalve de weerverwachting voor Nederland en continenten als Afrika, Amerika en Australië, omdat die geen enkele zin heeft. Verder is het effect van de toets comb. Cntl + + de uitvergroting van het beeld, dus in principe geen reclame filter. Desondanks nuttig. Zal ik onthouden. Maar, zoals boven al opgemerkt, het probleem is vanzelf verdwenen. Dus Adblok plus lijkt me niet meer nodig. Dank voor antwoord.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...