Ga naar inhoud

HP printer 6510 her-installatie


anoniem

Aanbevolen berichten

Een kennis heeft problemen met z'n HP printer. Aangezien we de oorzaak niet konden vinden besloten om software te de-installeren en opnieuw te installeren. Helaas heeft hij de cd niet meer (dat zie je wel vaker...) en haalde ik de software op bij HP (ongeveer 61 MB voor XP). De installatie verliep al niet zoals ik gewend was (o.a. pas later printer aansluiten is mij bekend ) maar het ding wordt sowieso niet herkend door de pc, wat we ook doen of bekijken. Uiteraard bij afdruk-opdracht gekeken of dit wel de voorkeur-printer is, en niet al die andere virtuele) We zijn nu bijna zo ver om een cd te bstellen, maar heeft iemand nog een suggestie?
Link naar reactie
Het lastige natuurlijk is dat ik niet steeds achter die PC+printer zit. Ook had ik al eens bedacht om Revo uninstaller er op los te laten. Ik moet dat even afwachten. Achteraf schieten je wel meer oplossingen te binnen, zoals systeemherstel. Dat deden we maar toen was ook de gedownloade .exe verdwenen! Maar die uninstall-software van HP lijkt me een goeie.
Link naar reactie
voor die HP 6510 kan ik nu juist geen scrubber vinden! Wel tekenend dat HP dat soort aparte en moeizame uninstall progjes moet maken, maar daar geen reclame mee maakt. Ik zal daar nog eens beginnen met een algemene uninstall van Hp, vervolgens nog eens kijken met Revo en Ccleaner laten werken. Ook ga ik nog eens zoeken in het echte register naar HP, alvorens opnieuw te installeren. Als uiterste zou ik voor ¤ 15.-- een cd met de software voor die printer kunnen aanschaffen. Voor je vrienden heb je wat over per slot.
Link naar reactie
Misschien heb je onderstaande info ook al gelezen maar bij deze de link: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?docname=c02532579&tmp_task=setupCategory&cc=nl&dlc=nl&lc=nl&product=5058336#N205 Als je hier op scrubber zoekt krijg je deze info: http://www8.hp.com/nl/nl/hp-search/search.html?nores=true&qt=HP%20Photosmart%206510%20e-alles-in-%C3%A9%C3%A9n%20printer%20-%20B211a%20%7C%20scrubber Dus misschien moet het toch op de wijze zoals in de eerste link staat. Succes.
Link naar reactie
Vanochtend was ik weer achter die pc. Blijkt dat de draadloze printer wèl geïnstalleerd is (zoals voorheen) maar niet de bedrade met USB. Tot dusverre lukte dat dus niet, en ik laat het maar zo. De printer op een andere pc aansluiten en installeren is dus voorlopig niet aan de orde, en/of een installatie-cd bestellen ook niet. Ik herinner mij echter dat ik bij mijzelf met een HP printer langere tijd geleden soortgelijke problemen gehad heb. In ieder geval: iedereen alweer bedankt voor adviezen/tijd/meedenken. Altijd leerzaam dit C!T forum. FJS
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...