Ga naar inhoud

MS Office 2003 aanpassingen saven


Aanbevolen berichten

Nadat ik mijn pc heb moeten resetten naar de fabrieksinstellingen (zie mijn andere topic - pc crash) , moest ik ook MS Office 2003 (+ conversie 2007) opnieuw installeren (Outlook met .pst bestanden, Word en Excel). Outlook is voor het grootste gedeelte gelukt (lastig prog voor herstel!) , Excel was niet nodig, maar met name alle in de loop der tijd aangepaste en persoonlijke instellingen in Word (met bijv. macro's) was ik dus ook kwijt en het heeft me veel tijd gekost om te bedenken WELKE dat waren, WAAR die ook alweer stonden en HOE ik dat gedaan had. Inmiddels heb ik er al wel veel hersteld, maar nu de vraag: Kun je een programma's van een MS Office pakket met alle persoonlijke aanpassingen opslaan voor als er iets fout gaat, zodat je het hele programma zoals bijv. WORD weer exact met alle eerder aangepaste instellingen kunt terugzetten?
Link naar reactie
Nee, dat kan bij mijn weten niet. Heb je overigens ook alle Service Packs (3 stuks) voor Office 2003 geïnstalleerd - dat is nodig om via de Windows update alle verdere uitgebrachte systeem- en beveiligingsupdates binnen te kunnen halen. Wat eventueel wel een optie is, is wanneer alles naar wens is geïnstalleerd, dan een systeem-image aan te maken! Via een zogenaamde rescue CD kan bij problemen dan de image terugzetten!
Link naar reactie
[quote:b3929a240a]Heb je overigens ook alle Service Packs (3 stuks) voor Office 2003 geïnstalleerd - dat is nodig om via de Windows update alle verdere uitgebrachte systeem- en beveiligingsupdates binnen te kunnen halen. [/quote:b3929a240a] Ja, dat had ik al gedaan. Evenals het compatibiliteitspakket WORD 2007. Met dank voor de tip! :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...