Ga naar inhoud

Moviemaker 2,6


Aanbevolen berichten

Hallo Kan iemand mij aub helpen met het resetten van moviemaker 2,6 ? Ik krijg sinds 2 weken een half beeld als ik een film verwerk en opsla. Ik heb van alles al geprobeerd, zoals systeemherstel en opnieuw downloaden maar bij dat laatste krijg ik gewoon weer de oude instellingen en filters. Ik gebruik MM 2,6 omdat het een overzichtelijke bibliotheek heeft en dat je zo makkelijk met frames kan werken, vandaar dat ik het nog niet wil opgeven ;-) bedankt alvast Peter
Link naar reactie
[quote:788744e36f="canonboy"]als je de nieuwe over de ouden heen zet blijven inderdaad de setting het zelfde je moet het geheel van de pc afhalen ook dus de register sleutels . of probeer het met dit http://www.revouninstallerpro.com/[/quote:788744e36f] Heb het revo programma gebruikt en alles eraf gehaald van MM, maar bij opnieuw downloaden en opstarten zelfde probleem weer terug
Link naar reactie
Dat zelfde probleem had ik met Time Writer, die had ik ook compleet wegehaald met REVO maar liep ook telkens tegen oude instellingen aan toen ben ik verder gaan kijken en bleek dat er nog ergens op de C-schijf een map van TW stond. die heb ik ook weg gedaan en TW opnieuw geïnstalleerd en toen kon ik wel met een schoon programma beginnen Dus kijk eens goed in al jouw bestanden of daar nog oude mappen Moviemaker staan Heel vaak blijven er op de C-schijf,D-schijf of in Programfiles nog mappen staan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...