Ga naar inhoud

Pico2000 instalatie probleem


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal Kan iemand mij bij dit probleem helpen, ik zit met het volgende. Ik heb twee pci kaarten van Pico2000, deze zitten al drie jaar in de pc, deze is niet aangeloten op het internet. Nu is na een probleem, ïets "mee gebeurd, weet niet wat, maar ik kon de beelden niet meer zien, en niet meer opstarten. Dit heb ik een aantal dagen geprobeerd, daarna contact opgenomen met de firma waar ik de kaarten heb gekocht. Die hebben een nieuwe code gemaild. en op hun advies is in mijn ogen, alles verwijderd via de unstall proces. Daarna heb ik de kaarten uit de pc gehaald, en opnieuw opgestart, en een dik uurtje met deze pc gewerkt. Daarna de kaarten er weer in gedaan, nu echter kwam er NIET de melding van dat er nieuwe hardware is gevonden, en daarna de cd gebuikt voor het instaleren hiervan, De optie van 8 geselecteerd, en alles geinstaleerd, deze vroeg dat ik de pc wilde herstarten, niet gedaan, daarna de englich pack gedaan, daarna de pc herstart. Daarna de icoon van Pico2000 dubbel geklikt, maar daar kwam te voorschijn "the security key is not found, If the problem persisted,pleace contact your dealer"met daaronder OK, dit gedaan.daarna de kaarten wederom er uit gehad, en een voor een gedaaan. maar steeds de zelfde melding, daarna komt er een icoontje van"can not start DRS Aplication"met daaronder ok als ik daar op klik is alles weg. Mijn vraag is het volgende, Kan het zijn dat niet alles weg is gegaan met de deinstalatie? en hoe kan ik in hardware zien wat de naam van deze pci kaarten zijn, en hoe kan ik deze programa goed werkend krijgen, dit is drie jaar goed gegaan. Of doe ik blijkbaar weer iets fout, of niet alles is van de pc verwijderd, zodat er ergens nog iets is wat tegen werkt. kan iemand mij daar goed advies mee gegeven. mijn dank is groot Met vriendelijke groet Koen
Link naar reactie
geen idee wat picokaarten zijn, maar een paar algemene opmerkingen. - uninstall is zelden volledig. dat geldt voor vrijwel alle softwarepakketten. - ik heb gewoonte in verkenner alle resten handmatig opzoeken en verwijderen en daarna ccleaner nagebleven registerverwijzingen laten opruimen + herstart. eerst de kaarten inbouwen en dan de cd erin: vrijwel zeker foute volgorde. dus: begin eens overnieuw met kaarten eruit, software grondig verwijderen, ccleaner, herstarten zonder kaarten, pc uit, pc herstarten en drivers installeren, pc uit en kaarten erin.
Link naar reactie
tja, in je eerste post heb je het over het uninstallprocess - en da's toch echt even iets anders dan ik voorstel - en vraag je je af of niet alles weg is..... en: als je die kaarten ewruit hebt kan je toch daarop zien welk merk, type enzo het betreft, da's altijd meer dan je ziet in apparaatbeheer.
Link naar reactie
dat klopt, ik heb getracht er alles af te doen, maar op een of ander manier is er iets wat blijft staan, en helaas zie ik niet wat voor kaarten het zijn, ook niet in apparatenbeheer, heb er aal een prof bij gehad. kon het ook niet zien, denk er sterk aan nu om de c schijf te formateren en alles weer opnieuw te plaatsen
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...