Ga naar inhoud

Toetsenbord werkt niet meer in sandboxie


Aanbevolen berichten

Om mij volstrekt onduidelijke redenen doet m'n toetsenbord het plotseling niet meer als ik Firefox of Windows Explorer opstart binnen sandboxie. Kan nergens een oplossing vinden. Het rare is dat ik verder niets aan m'n systeem veranderd heb waardoor het gekomen kan zijn, niet dat ik weet tenminste. Zijn er hier mensen die sandboxie ook gebruiken en een idee hebben waar ik een oplossing kan vinden? Ik heb de laatste versie al eens gedeïnstalleerd, met alle instellingen, en een nieuwe geïnstalleerd, verandert niets, toetsenbord blijft onbruikbaar, doet gewoon niets.
Link naar reactie
Na wat zoekwerk [i:c2ef650630]lijkt het erop[/i:c2ef650630] dat het een bug is in de nieuwste versie 3.1 van KeyScrambler (KS) en niet zozeer een probleem in Sandboxie (SB): als ik zowel SB als KS deïnstalleer en daarna SB opnieuw installeer doet m'n toetsenbord het gewoon in Firefox (FF) binnen SB, maar na installatie van KS 3.1 weigert hij opnieuw de aanslagen te registreren in dezelfde omgeving. Versie 3.1 weer verwijderd en de op één na laatste versie 3.0 erop gezet en nu doet het toetsenbord het weer gewoon in FF binnen SB. Raar. 'k Zal eens verder kijken bij KS hoewel ze daar jammer genoeg geen forum hebben waar je zoiets kunt inbrengen. Misschien heeft iemand hier nog een idee?
Link naar reactie
Probleem opgelost Ik plaatste ook even een berichtje hierover op het [url=http://www.sandboxie.com/phpbb/viewtopic.php?p=90678#90678]forum[/url] van sandboxie en de nieuwste versie van KeyScrambler bleek inderdaad een aanpassing in sandboxie nodig gehad te hebben, in de vorm van beta 4.01.13. Misschien heeft iemand anders hier nog iets aan, vandaar dat ik het even meld.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...