Ga naar inhoud

ACDSee 12 automatisch opstarten


Aanbevolen berichten

Ik ben van Windows XP overgestapt naar WIN 7. Dus ACDSee 12 opnieuw, nu onder WIN 7, moeten installeren. In de oude situatie, onder XP dus, stak ik mij geheugenkaartje in de interne kaartlezer en startte ACDSee op toonde de foto'd die op het kaartje staan. Maar die instelling, om zo op te starten, kan ik dus niet meer vinden. :( Kan wel handmatig met ACDSee mijn geheugenkaartje uitlezen, al opent zich dan wel een nieuw venster, wat voorheen niet gebeurde. Wie kan mij op weg helpen? Mocht iemand dit topic als bekend voorkomen, klopt enigszins. In oktober 2012 een gelijksoortige vraag, alleen toen, hoe ik het automatisch opstarten van ACDSee kon uitschakelen. :?
Link naar reactie
Helaas Abraham54, dit is het niet. D.w.z. met jouw optie koppel je wel bestandssoorten aan ACDSee, zodat bij het aanklikken van een bestand, JPEG, BMP enz ACDSee wordt gestart. Maar dat zocht ik niet. Ik wil ACDSee laten opstarten op het moment, dat ik een geheugenkaartje heb ingevoerd in de kaartlezer. Dit zou in ACDSee kunnen moeten met Device. Echter pogingen in die richting hebben ook nog niets opgeleverd. Het moet wel kunnen, hetzelfde programma onder WIN XP deed het toen wel. Ben alleen even kwijt, hoe het met de instellingen zit.
Link naar reactie
Abraham54, dat heb ik gedaan. Uiteraard zou ik bijna willen zeggen. Ik heb de Device Detector ingeschakeld en dan moet er een camera symbooltje verschijnen in de taakbalk. Dat gebeurt al niet. Ik heb voor de zekerheid ook de compatibiliteit voor XP met SP3 ingeschakeld, ook geen resultaat. FJ Stols, die optie heb ik inderdaad ook gedaan. Maar zoals ik al meldde, het heeft een andere toepassing. Mogelijk wringt de schoen toch bij WIN 7. Kan er mee leven, maar het was een praktische optie en goed bruikbaar. Dank beiden, voor de respons.
Link naar reactie
@Abraham54 Als ik zo check op http://www.oldapps.com/acdsee.php dan staat bij ACDSee Photo Manager 12 inderdaad: Windows 98, 2000, XP, Vista. Echter bij ACDSee Photo Manager 12.0.344 staat toch echt Windows XP, Vista, 7. Verder vond ik nog http://acdsee.helpmax.net/en/file-formats/registering-and-associating-files/
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...