Ga naar inhoud

Burobladachtergrond in Windows Starter is weg met n koude st


Aanbevolen berichten

Sorry, de titel zal wel te lang zijn voor mijn probleem maar het gaat om het volgende: Ik weet niet of ik dit al eerder aangekaart heb maar ik heb een netbook met Windows Starter. Nou wou ik al een hele tijd graag een mooi burobladachtergrond daarop. Heb ff gegoogled en vond een progje: Oceanis background changer. Die heb ik geïnstalleerd daarop en vervolgens een buroblad achtergrond gekozen. Dat ging goed. Tot ik met een 'koude start' mijn mooie burobladachtergrond weer kwijt was. Op de een of andere manier 'onthoudt' Oceanis dat niet en ik denk dat er ergens in het programma een optie moet zijn waarmee je instellingen moet kunnen opslaan, alleen die kan ik niet vinden. Heeft iemand van jullie enig idee hoe ik dat moet aanpakken? Of kan ik beter een ander progje gebruiken? Ik sta open voor elke tip. Alvast bedankt voor het meedenken! Groetenissen, Margreet.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
Uh...ik wou nog ff terugkomen op mijn probleem met dat burobladachtergrond. Er zat 1gieg aan geheugen in dat netbook, ik las op internet dat er in dit type (AcerAspireOneHappy2) max 2 gieg kon. Dat heb ik door iemand laten doen en nou heb ik Windows 7 Ultimate 32 bit(voor de 64bit werden geen hardwaredrivers aangeboden) daarop geïnstalleerd. Ik moet zeggen: hij loopt goed, compleet met de beveiliging en nodige toepassingen. In partities opgedeeld(voor elke partitie 100 gieg) Plus dat ik nu weer een burobladachtergrond heb. Dus, ik kan zeggen: probleem opgelost. Uh...dat wou ik ff vermelden. Groetenissen, Margreet.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...