Ga naar inhoud

Firefox Statusrapport


Aanbevolen berichten

Ik heb met interesse het nieuwe Firefox Statusrapport bekeken. Dit is een in de browser te openen pagina met allerlei informatie over het functioneren van het programma. Maar volgens mij werkt dit niet helemaal goed. Zo staat er bijvoorbeeld altijd dat ik 307 bookmarks heb, terwijl ik er ook minder en meer heb gehad. En de 'tijd geopend deze maand' staat op 439810 minuten. Dat is ruim meer dan 7000 uur! Dit kan toch niet kloppen?
Link naar reactie
Na je antwoord heb ik nog eens gekeken en nu staat er bij 'Deze maand' ineens 214 minuten, terwijl het al die tijd een erg hoog getal is geweest... Vreemd dat het nu wel goed lijkt te zijn. Dat hoge getal bij de 'Belangrijke statistieken' zal dan wel het totale aantal minuten zijn dat ik Firefox gebruik op de laptop die ik momenteel heb. Dat is wel veel, meer dan 7000 uur! Waar in de bestanden van het programma wordt zoiets bijgehouden? En waarom eigenlijk? Blijft over dat er bij 'Belangrijke statistieken' nog steeds staat dat ik 307 bookmarks heb. Maar het zijn er in werkelijkheid minder. Denk je dat dit met de synchronisatie-opties te maken heeft, dat eerst ook mijn andere computer gesynchroniseert moet zijn?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...