Ga naar inhoud

Standaard lettertype in Word 2003


Aanbevolen berichten

Hallo mensen, Ik doe vrijwilligerswerk in een bejaardentehuis en help ook bewoners met evt. pc-problemen. Zo is daar een bewoner die per se zijn word opgestart wil hebben in het lettertype van zijn keuze. Volgens mij is dat niet mogelijk. Standaard bij het openen van een nieuw document start word op met zijn eigen lettertype. Dat kun je pas opslaan in je eigen keuze lettertype als je in het document iets getypt hebt....toch???? Alvast bedankt voor het meedenken. Groetenissen, Margreet.
Link naar reactie
Bedankt voor je snelle reactie canonboy. Ik heb gezien dat dat kan, maar dan moet je, wil word de volgende keer opstarten, in dat gekozen lettertype toch een tekst typen en document opslaan? Anders onthoudt hij dat toch niet voor een nieuw document? Dat is wat hij bedoelt. Uh...ik hoop dat ik een beetje duidelijk ben geweest in mijn uitleg van het probleem. Groetenissen, Margreet.
Link naar reactie
Als je naar onderstaande link gaat dan wordt het perfect uitgelegd. Je moet waarschijnlijk wel eerst een cookie accepteren. Succes. http://www.dezaak.nl/zo-wijzigt-u-het-standaard-lettertype-van-word-3255832.html [Edit, ik lees nu dat jij het vraagt voorde 2003 versie terwijl in mijn link staat dat die methode geldt voor de versies 2007 en 2010. Proberen maar je weet nooit.]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...