Ga naar inhoud

Contactpersonen Synchroniseren met verscheidene toestellen


Aanbevolen berichten

Beste, Ik bezit een grote lijst met Info over personen en firma's met namen - adressen - telefoonnummers - e-mail-adressen - aan te spreken personen - enz..... Deze staan op heden opgeslagen op mijn PDA - HP iPacq 214. Ik heb mij nu een smartphone aangeschaft : de Sony XPeria U. Mijn doel is mijn adresboek op te slaan : 1. op mijn PDA 2. op mijn Sony 3. op mijn PC. Zodat ik die via mijn PC kan aanpassen - veranderen - verwijderen - bijvoegen, en dit dan doorsturen naar mijn PDA en Smartphone. Maar alle 3 hebben ze een verschillende [ opslag.exe ] : 1. PDA = [ .pim.vol ] = Vol-bestand. 2. Sony = [ . dbk ] = DBK-Volume 3. PC via Outlook = [ .pst ] = Office Data File Ik heb ook iets gelezen over "vCard". Maar weet niet of dit te maken heeft of te gebruiken is met hetgeen ik hier meldt. Bestaat er een programma en/of een methode om die 3 met elkaar te synchroniseren, zodat de inhoud steeds op elkaar is afgestemd ? Dank Flamingo :o
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...