Ga naar inhoud

(kopie van ) Powerpoint niet te lezen op andere pc


Aanbevolen berichten

Een kopie van een PPT-verhaal op een stickie was op een andere pc niet le lezen. Ik krijg dan de mededeling: [img:b2dc028d81]http://i42.tinypic.com/35a7nmo.jpg[/img:b2dc028d81] ik heb daar nog nooit een "tekstconversieprogramma" hoeven installeren. Oorspronkelijke pc: W7 met Office 2003, tweede pc: XP/Office 2003. Het vreemde is dat het met een ander stickie met een kortdurende foutmelding wèl lukte. Zoiets moet je toch niet overkomen als je (elders) je voordracht moet houden, maar wat kan er aan de hand zijn? Voorlopig het "foute"stickie maar in de ban gedaan.
Link naar reactie
Ik zie dat het een ppt-bestand is en daarvoor heb je dus het programma Office hebben mèt geïnstalleerd Powerpoint-onderdeel. Heeft die twee de pd dat ook of hebben ze bij het installeren van Office gedacht: we moeten Powerpoint niet mee gaan installeren want dat gebruiken we toch nooit? Hoe dan ook: sla het eens op als pps en kijk eens of de andere computer dàt niet kan lezen?
Link naar reactie
zoals ik al meldde: op een ander stickie lukte het wel, dus het zou aan dat eerste stickie kunnen liggen (?). Aan een PPS heb ik niets: dan mis ik een aantal opties die ppt geeft. Ja, en een image branden, dat is vooralsnog geen optie: ik hoopte de oooraak te kunnen achterhalen.Die tweede pc heeft wel degelijk ook PPT (want: via het 2e stickie werkte het allemaal goed). Het zal wel één van de vele raadselen van Windows blijven denk ik.
Link naar reactie
je advies werkte in zoverrre goed dat ik de gewraakte USBstick nog eens uitprobeerde op de tweede pc: en zie: alles doet het weer. Kennelijk was er een "druppeltje olie" of zo nodig. In ieder geval weet ik dat ik nu elders de inhoud kan laten zien. Vroeger brandde ik nog wel eens een cd om verrassingen te voorkomen. Hartelijk dank.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...