Ga naar inhoud

e-mail adressen wissen uit outlook 2007


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik kan met de muis hoveren wat ik kan maar er gebeurt niets en er verschijnt geen kruisje. Als ik de naam selecteer (dat is eigenlijk de enige mogelijkheid) De naam wordt dan blauw weergegeven, dan kan ik met rechtsklikken de naam wel wissen met een gummetje in het pull-down menu maar als ik Outlook sluit en opnieuw start en hetzelfde doe staan alle namen er weer. Dus hoe krijg je het kruisja daar precies, hebben we het beiden over hetzelfde programma? Rob
Link naar reactie
http://support.microsoft.com/kb/287623 [quote:72a2a0f14e]Vermeldingen in de cache voor bijnamen een voor een verwijderen Outlook 2010 Outlook 2007 of Outlook 2003 Open een nieuw e-mailbericht. Typ de eerste paar tekens van de vermelding die u uit de cache voor bijnamen wilt verwijderen. Wanneer de vermelding in de lijst met voorgestelde namen wordt weergegeven, gebruikt u de toetsen Pijl-omhoog en Pijl-omlaag op uw toetsenbord om de vermelding te selecteren en drukt u vervolgens op Del op uw toetsenbord. De hele cache voor bijnamen opschonen Als u de hele cache voor bijnamen door ons wilt laten opschonen, gaat u naar de sectieHet probleem voor mij oplossen. Als u dit probleem liever zelf oplost, gaat u naar de sectie Dit probleem zelf oplossen. [/quote:72a2a0f14e]
Link naar reactie
  • 4 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...