Ga naar inhoud

skype inlogscherm zonder microsoft acount inlog mogelijkheid


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb geprobeerd om via mijn windows live Messenger account in te loggen in de door mij gedownloade Skype versie (6) zoals staat te lezen in het februari nummer op pagina 94 van Computertotaal. Nu krijg ik echter niet het blauwe scherm zoals staat op pagina 96 in beeld maar alleen het Skype inlogscherm zonder de mogelijkheid om in te loggen met microsoftaccount of facebook. Ik wil graag inloggen met mijn microsoft account en mijn bestaande Skype account blijven gebruiken voor zakelijke doeleinden. Nu is het bij de andere pc wel gelukt maar niet op de laptop. Beiden draaien op Windows 7. Bij het verwijderen van Skype en ook de prullenbak legen en weer opnieuw opstarten blijft bij herinstallatie dat andere Skype scherm in beeld komen met daarin weer mijn Skype naam van de bestaande Skype account. Weer niet de mogelijkheid om in te loggen via microsoft account. Wie weet hoe ik wel het goede Skype scherm kan krijgen ? Ik wil dus niet mijn msn overzetten naar mijn bestaande Skype account of een andere.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...