Ga naar inhoud

Word start trááág op, van Dale woordenboeken?


anoniem

Aanbevolen berichten

ik had dat vroeger ook, dus moet een beetje in mijn geheugen graven... er moet ergens in een van de werkbalken een knop zijn die naar van dale wijst, of anders in een van de menu -items. dus daar even zoeken en kijken of uitschakeloptie helpt. overigens: ik herinner me geen vertragende werking. het kan zijn dat office zelf een deukje heeft opgelopen: dat komt vaker voor. dus - tenzij het zich pas voordoet sinds je van dale een plekje gaf: probeer het eens door normal.dot (het standaardsjabloon waar nog wel eens smetje in komt) botweg te verwijderen (geen zorg: bij volgende start wordt een nieuwe standaard aangemaakt). of laat office zichzelf herstellen: configuratiescherm-software: selecteer office en kies repareren. daarna wel even de pc herstarten.
Link naar reactie
Er was dus wel degelijk iets aan de hand met Office, herstellen lukte niet, deïnstalleren aanvankelijk ook niet, ik heb toen eerst maar eens alle woordenboeken en het compatibiliteitspack eraf gegooid en toen lukte deïnstalleren opeens wel. Weet niet of het een met het ander te maken heeft maar als niets lukt moet je wel eens wat op goed geluk proberen. Straks de handel maar weer eens opnieuw installeren en kijken hoe dat uitpakt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...