Ga naar inhoud

WinRAr / WinZip extreem traag!!!


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Sinds een paar weken is het uitpakken van bestanden via Winrar en/of winzip extreem traag bij zowel mijn desktop (6 jaar) als laptop (nieuw, 2 weken). De films die ik via nieuwsgroepen binnenhaal download ik met Grabit, waarna controle door Quickpar en uitpakken door Winrar. Quickpar is trouwens ook stukken langzamer als voorheen, maar dat valt nog mee. Maar zodra ik de films wil uitpakken met Winrar of Winzip (winzip heb ik later gedownload om te kijken of dat verschil uitmaakte) duurt het echt uren voordat er bijv. 4,5GB is uitgepakt, waar dit voorheen max. 10 min duurde. Ik heb er al voor gezorgd dat de cache files in een partitie komen met zo''n 200 GB, want mn C-schijf raakte op gegeven moment helemaal propvol. Ook de temp.files van winrar staan in zo'n partitie. Wie o wie heeft dit probleem ook en/of kan mij hierbij helpen?!?! OS is bij zowel de desktop als de laptop Windows 8.
Link naar reactie
Ik ben er al uit. Het probleem schijnt te liggen bij m'n netwerk HD. Daar sla ik al m'n films op. Het is een WD 2 TB. Ik had ff een film op mn HD van mn desktop gezet en daar pakt ie m dus wel binnen een minuut uit, maar zodra ik het op mn netwerk HD uit wil pakken gaat ie dus rete langzaam. Dit was eerst niet het geval. Ik heb ook nog een WD media player en als ik daar een film vanaf wil spelen gaat ie ook heel langzaam. Alsof ie niet goed streamt. Maar deze problemen heb ik nog niet eerder gehad. Iemand suggesties behalve de netwerk HD scannen op virussen e.d.?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...