Ga naar inhoud

Tabblad opmaak kwijt in PowerPoint2010


Aanbevolen berichten

Hallo mensen, Ik heb een probleem: Ben bezig een powerpointshow te maken en nou mis ik bovenin het tabblad Opmaak in het lint. Ik ben al bij Opties geweest in PowerPoint maar vind daar niet de tab die ik in het lint wil maken:Opmaak. Heeft misschien iemand enig idee hoe ik bedoelde tab Opmaak weer in het lint krijg?? Alvast bedankt voor het meedenken. Groetenissen, Margreet.
Link naar reactie
Bedoel je deze :roll: [img:9559f56894]http://www.imgdumper.nl/uploads6/5131eb252c9f2/5131eb252c21e-ScreenShot060.jpg[/img:9559f56894] Die ben je niet kwijt :P Klik bij een dia op een afbeelding, dan verschijnt die weer vanzelf, daarom heet die ook [b:9559f56894]Hulpmiddelen voor tekenen[/b:9559f56894]
Link naar reactie
Ow, okee thanx Mercya, die bedoelde ik inderdaad. Tja, ben nog niet zo lang met de versie 2010 bezig, dus ik keek al raar. Maak nl een soort cursusje voor 'de jeugd van vroeger' maar dat moet natuurlijk wel in 'jip en janneke-taal', met zoveel mogelijk screenshots om het duidelijker te maken. :) Op internet werd bij bepaalde handelingen dat tabblad genoemd, dus vandaar. Nogmaals thanx, ik ga er gelijk mee aan de slag. Noem bovengenoemd probleempje ook er bij voor t geval 'de jeugd van vroeger' er zelf problemen mee krijgt. :) Groetenissen, Margreet.
Link naar reactie
[quote:e5b30cfdd0="Margreet57"]'de jeugd van vroeger'[/quote:e5b30cfdd0] Ha ha :lol: wat een mooie benaming voor een bepaald doelgroep. Hebben ze ook nog steeds die jeugdpuistjes van toen :roll: [quote:e5b30cfdd0="Margreet57"]met zoveel mogelijk screenshots om het duidelijker te maken. :)[/quote:e5b30cfdd0] Dat is ook handig voor visueel ingesteld mensen :lol: Dank voor je feedback, geen dank en graag gedaan.
Link naar reactie
Dat iets pas verschijnt als je het nodig hebt.... dat lijkt intuïtief... maar dat is het niet,.... want het verschijnt pas als je het besef hebt dat je "het" eerst aan moet klikken... en juist dat is niet altijd intuïtief. Bovendien al die sterk wisselende menu's onder veranderende omstandigheden maken het dat je lang duurt eer je er aan went... Het oude menu was misschien niet altijd optimaal, maar je wende er heel snel aan.
Link naar reactie
Klopt en je hebt ook nog addintools, gratis voor privé gebruik. https://www.google.com/search?q=classic+menu+office+2010&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a Wat me nog niet duidelijk is bij die plugins: werken ze voor alle gebruikers of kun je dat per login-id instellen? Ik heb hier nl gebruikers die wel aan de ribbons gewend zijn, mijn kids...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...