Ga naar inhoud

Openen van links in e-mail lukt niet meer.


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds kort doet zich bij mijn e-mailprogramma (IncrediMail) het verschijnsel voor dat het klikken op links in de e-mailberichten niet meer werkt. Als ik b.v. geen berichten meer wil ontvangen van een bepaalde afzender, dan kan eindeloos klikken op "Uitschrijven", werken doet het niet. En dat is in alle gevallen zo, ook met verwijzingen naar websites. Wat kan ik hier aan doen?
Link naar reactie
Dank voor de snelle reactie. Eerst even voor de duidelijkheid: Mijn startpagina voor Internet is Webmeter. (Dit i.v.m. waardebonnen die ik daarmee verdien.) Toegang daartoe gaat met een gebruikersnaam, een wachtwoord en een verwijzing naar een vervolgpagina (in mijn geval upclive.nl). De bedoeling is dat na het opstarten van de Internetbrowser deze inloggegevens permanent daarop blijven ingevuld. Ik heb Mozilla Firefox als mijn standaardbrowser ingesteld en daar zijn de inloggegevens zonder mankeren permanent aanwezig. Microsofts Internet Explorer is een raadsel. Als ik daar gebruik van maak, moet ik bij Webmeter telkens weer de inloggevens intikken. Waar dat aan ligt, is mij onbekend. Wat de e-mailellende betreft: In InrediMail is de fout nog steeds aanwezig. Bij Outlook Express doet de fout met de links zich niet voor. Kortom, wat is er fout gegaan? In het recente verleden had ik geen last van deze onvolkomendheden.
Link naar reactie
tja, wat die webmeter-startpagina hier moet ontgaat me eerlijk gezegd. gaat het om een pc waar je én outlook express, én incredimail hebt, en ie en firefox? wellicht heb je het ook eens met chrome geprobeerd, en die er weer afgehaald? daar gaat nog wel eens wat mis, en wellicht zit dat je dwars.,, zie http://support.google.com/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=111899
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...