Ga naar inhoud

Met CDBurnerXP gecshreven files geven oude datums


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een CD met (zelfgemaakte) programma's. Die staan in een 15tal folders. De bijbehorende andere data van een programma staat in een sub-folder. Vanmorgen heb ik een van die programma's ge-update en weggeschreven met CDBurnerXP op de (open) CD. Nu blijkt op mijn 4 computers, 2 met WinXP en 2 met Win7 de datems niet te kloppen: oude datums zijn alleen maar zichtbaar. Als ik de CD open met CDBXP dan zie ik wél de goede datums weggeschreven. Hoe kan dat? perloc
Link naar reactie
Opgelost!! Wel is het curieus dat zowel de CD als de Backup CD dezelfde fout hadden, hoewel beiden apart worden beschreven. Ook is curieus dat CDBurnerXP wél de goede inhoud leest, maar alle veir computers dat niet deden. Vele malen geprobeerd en een héél enkele keer las WE de inhoud juist. Alles op nieuwe CD gezet en nu is de zaak weer gezond! Bijdeweg, als je een copie maakt met CDBXP van een open CD/DVD naar een nieuwe CD/DVD dan is die nieuwe CD/DVD gesloten!! Dat is een fout in het programma, die moet de nieuwe óók open laten, of tenminste een vraag stellen hierover: Open of Gesloten! perloc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...