Ga naar inhoud

Email database - oplossing gezocht


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een email database van 13000 berichten die een standaard indeling hebben. De berichten zijn afkomstig van een webform op een wordpress site en zijn van mijn landelijke actie tegen de hondenbelasting. www.stophondenbelasting.wordpress.com Ik heb de berichten gedownload via verschillende email clients maar voor mijn vraag concentreer ik me op outlook 2003 *.pst file. (Kan ook Thuderbird zijn of een andere email client) Ik wil de berichten in een email database vast leggen om de berichten te analyseren op inhoud en afkomst. Doordat mijn wordpress feedback file erg groot is kan ik geen export meer plegen uit wordpress! Als dit wel mogelijk was geweest had ik alles via een wordpress export in een sql database gestopt. Vraag is welke (gratis) oplossingen kan ik gebruiken om mijn mailberichten in een database te krijgen? Ik wil de volgende met mijn berichten kunnen doen: 1) Mailinglijsten samen stellen? 2) Tellen hoe veel berichten van een bepaald gemeente afkomstig zijn (Gemeente naam staat in het bericht) 3) datum en tijd van bericht vastleggen 4) email adres vast leggen 5) naam afzender vast leggen 6) IP adres vastleggen Tips en adviezen zijn welkom.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...