Ga naar inhoud

Filmpjes van you tube downloaden i.c.m. wondershare ??


anoniem

Aanbevolen berichten

Beste, Hoop dat iemand me hier kan helpen... Ik download al zeker 2 jaar content van you tube mbv wondershare youtube downloader en zet het dan om in mp3. Voor mijn hobby was dit altijd een grote hulp. Maar sinds enige tijd lukt het me niet meer om met wat voor een programma dan ook een filmpje te downloaden en dan om te zetten in mp3. Het programma ziet de filmpjes automatisch en je krijgt dan een miniatuur beeldje te zien of je die wilt downloaden.....dit beeldje is nu altijd wit en wondershare enz wil deze dan ook niet downloaden. heb ook al met chrome geprobeerd het wil allemaal niet baten. Hier moet ik met een software matig genie spreken want ik kom er niet uit en ben niet bepaald een achterlijke wat betreft software matig en hardware matig pc problemen. Dit is nu werkelijk het eerste probleem wat ik niet opgelost krijg. Op mijn labtop zelfde liedje....... Ik zou graag wondershare willen blijven gebruiken als het gaat maar is nat geen must. Please help.... Dennis
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...