Ga naar inhoud

te groot iso-bestand branden op dvd


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb 4 grote iso-bestanden die ik niet op een gewone dvd kan branden. Het zijn legale kopieën van een oorspronkelijk gekochte dvd-set die ik opnieuw kan installeren. Het zijn bibliotheken van studio-software. Het installeer-bestand kan ik aan de praat krijgen, maar die gaat vragen om disc A, enz. De oorspronkelijke disc A bevat wel die te grote bestanden. Ik heb op internet gezocht en vind vooral DVD-Shrink als software, maar die is niet compatibel met Windows 7. Ik heb de Professional versie. En geen dual layer brander. Hoe kan ik de iso-bestanden dan wel branden? Graag jullie hulp.
Link naar reactie
Dvdshrink is alleen bruikbaar voor video. Het is vast inderdaad een dual layer dvd geweest. Deze zou je normaliter met elke brander moeten kunnen maken. Heb je de de iso's al eens gemount in bijvoorbeeld daemon tools? Je hebt het over aan de praat krijgen, maar dan krijg je een foutmelding. Het kan zijn dat het om beveiligde dvd's gaat, en dan zal het je nooit lukken, zowel branden als mounten.
Link naar reactie
Ja, ik kan in principe alles mounten (met virtual Clone drive). Heb het installer-bestand gemount en dat doet het. Maar tijdens het installatie proces vraagt het om disc A, etc. en die bestanden (in iso) heb ik geprobeerd op de dvd te branden. Misschien moet ik die ook mounten ... geen idee. Ik denk niet dat het een kwestie van beveiliging is, want ik heb ze legaal van de site gekregen.
Link naar reactie
Heb de installatie voor elkaar gekregen. Niks branden. Het ging als volgt (met Virtual Clone Drive): 1. install-bestand mounten en draaien 2. bij de vraag om Disc A het install-bestand unmounten en iso-bestand A mounten in [b:d14c1a39f0]dezelfde drive[/b:d14c1a39f0] (pad aanpassen kon niet, het was òf OK òf Annuleren). 3. bij de vervolgvragen (Disc B, C en D) zelfde procedure. De boel is helemaal compleet geïnstalleerd (pffff).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...