Ga naar inhoud

Adobe reader X paginagrootte behouden


anoniem

Aanbevolen berichten

Als Adobe reader opstart, staat deze standaard op 74,4% paginagrootte. Ik zet deze vaak op 125%, leest prettiger. Zolang ik scroll is er niets aan de hand. Maar als ik een bladwijzer aanklik links, dan gaat de grootte terug naar 74,4%. Ook als ik Adobe reader opnieuw opstart. In voorkeuren niets kunnen vinden, om dit te veranderen, of ik zie iets over het hoofd.:oops: Heeft iemand een suggestie?
Link naar reactie
Ik heb zelfs een heel andere suggestie voor jou! [b:fec28e6a35][color=#008000:fec28e6a35]Adobe Reader[/color:fec28e6a35][/b:fec28e6a35] [b:fec28e6a35]Adobe Reader XI (11.0)[/b:fec28e6a35] is uit - deze is veiliger dan de voorgaande Readers, doordat deze versie in een virtuele omgeving opstart! Dus: verwijder eerst de huidige Adobe Reader en ga dan naar [url]http://get.adobe.com/nl/reader/[/url] om de nieuwste Adobe Reader XI (11.0) te verkrijgen! Vink wel eerst de meeliftende software van Google of McAfee uit, indien je die niet erbij wil hebben! Als veel beter alternatief kan je Adobe inwisselen voor een andere PDF-reader, dan ben je AdobeReader met zijn telkens opduikende veiligheidsproblemen kwijt. Bijv. [color=#008000:fec28e6a35][b:fec28e6a35]PDF XChange Viewer van Tracker Software[/b:fec28e6a35][/color:fec28e6a35] is wat de gratis Readers betreft de favoriete software. http://www.chip.de/downloads/PDF-XChange-Viewer_29539244.html Bij installatie wel het vinkje weghalen bij de Ask-toolbar! Je zal merken dat deze het minstens net zo goed doet en bovendien veel sneller opstart.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...