Ga naar inhoud

Inhoud email in Outlook niet meer leesbaar


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik zie in Outlook (2003) netjes al mijn email (in alle folders), echter de inhoud van elke email is ineens niet zichtbaar. Bij het doorsturen van zo'n mail is de inhoud ook verdwenen. M.a.w. ik ben de inhoud van al mij emails kwijt. (of het klijkt daar in ieder geval op). Ik heb al een virusscanner er over heen laten lopen (zonder resultaat) en wilde een andere virusscanner installeren (downloaden). Echter daarbij kreeg ik telkens de melding dat ik de CHKDSK moest uitvoeren. Dit heb ik gedaan. Resultaat is nog steeds dat ik mijn emails niet kan inzien. Wie o wie kan mij helpen! Groeten, Thea
Link naar reactie
Is je pst bestand groter dan 2 GB? .... Zie : http://www.google.nl/#hl=nl&tbo=d&sclient=psy-ab&q=OUTLOOK+2003+2GB+GRENS&oq=OUTLOOK+2003+2GB+GRENS&gs_l=hp.3...1436.11495.0.12413.22.18.0.4.4.1.755.4251.2j7j4j4j6-1.18.0...0.0...1c.1.L0qap-RqGUc&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.41524429,d.d2k&fp=afee9e425bf5d217&biw=1440&bih=755 Dat moet je repareren, zoek daar tussen hoe. Maak EERST een kopie van de pst!!!!!! Is dat het niet... mogelijk heb je een virus of zo, plaats een nieuw bericht op het forum onder Beveiliging en vraag Abraham54 er naar te kijken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...